کد خبر : 1262169 | 02 شهریور 1394 ساعت 15:14 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

به داور گفتم از مردم خوزستان عذرخواهی کن

سالارزاده می گوید برابر استقلال خوب بوده اند و باخت از ارزشهایشان چیزی کم نمی کند.

به داور گفتم از مردم خوزستان عذرخواهی کن
سعید سالارزاده در گفت و گو با "ورزش سه" درباره بازی با استقلال تهران و وضعیت تیمشان گفت : بازی خیلی خوب بود و جلوی تیم بزرگ استقلال راضی کننده بودیم. برنامه های سرمربی را در زمین اجرا کردیم اما در نهایت متاسفانه زمین را بدون کسب امتیاز ترک کردیم و شرمنده ی هواداران عزیزمان شدیم.همه دیدند که تیم ما چگونه بازی می کند و البته توانستیم بازی استقلال را آنگونه که می خواهیم در دقایق پایانی کنترل کنیم اما شرایط مختلف از جمله داوری امتیاز را از ما گرفت.

دفاع استقلال اهواز درباره تصمیمات جنجالی داور بازی گفت : داوری اشتباهات فاحشی داشت که من در زمین بازی به آقای داور گفتم که فیلم بازی را نگاه کنید اگر اشتباه کرده بودید از مردم خوزستان عذر خواهی کن چرا که شما با تصمیم هایتان مردم یک استان را ناراحت کردید.گل دوم استقلالی ها نه تنها خطای حنیف روی دروازه بان ما بود بلکه قبل از آن آفساید بود.در مورد پنالتی هم قبل از رسیدن توپ به محوطه ی جریمه خسرو حیدری روی کلاه کج خطا کرد و سپس هیچ اتفاقی نیفتاد که داور پنالتی گرفت.

سالارزاده درباره وضعیت تیمشان گفت : تیم ما بازیکنان جوان زیادی را دارد که روز به روز بهتر می شوند و می توانند مثمرثمرتر باشند.می دانید تیم ما دیر بسته شده است و امیدواریم بتوانیم با کمک کادر فنی و همت بچه ها تیم را در این 21 روز سر و سامان ببخشیم تا موفق تر باشیم.

دفاع سابق ملوان انزلی در انتها گفت : جا دارد از هواداران تشکر کنم که آنها هر روز کنار ما هستند و مارا تشویق می کنند.آنها حتی بعد از باخت مارا تنها نگذاشته اند و امیدوارم بتوانیم لطفشان را جبران کنیم.

دیدگاه‌ها