کد خبر : 1262178 | 02 شهریور 1394 ساعت 15:35 | 26.1K بازدید | 3 دیدگاه

فوتبال ما چه هست که داوری اش چه باشد

کردنوری: اشتباهات داوری به نفع استقلال بود

عضو هیئت مدیره استقلال تایید می کند که اشتباهات داوری در بازی با استقلال خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر به نفع استقلال بوده است.

کردنوری: اشتباهات داوری به نفع استقلال بود
عباس کرد نوری در این باره به "ورزش سه" گفت: من قبول دارم که اشتباهات داوری در بازی با استقلال اهواز ضعیف بود و استقلال از این موضوع ضرر نکرد بلکه تازه سود هم کرد. اما به هرحال این طبیعی است که وقتی داور در یک بازی اشتباه می کند یا به نفع ما می شود و یا به نفع حریف. این موضوع طبیعی است.

او در مورد این که پرسپولیسی ها اعتقاد دارند این اشتباهات به عمد به نفع استقلال است هم گفت: هرگز چنینی چیزی نیست و دلیلی ندارد که این مساله عمدی باشد. به هرحال این اشتباهات طبیعی است و ما خودمان هم از اشتباهات داوری ناراحت هستیم چون امکان دارد امروز اشتباهات به نفع ما باشد و فردا به ضرر ما. ضمن این که مگر خود فوتبال ما چه چیزی هست که ما انتظار داشته باشیم داوری های مان درست باشد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد انتقادهایی که به شکل بازی این تیم برابر استقلا اهواز می شود هم گفت: به هرحال گرمای هوا بی سابقه بود و حتی کار برای بازیکنان استقلال اهواز هم خیلی سخت بود. به همین دلیل فکر می کنم در چنین شرایطی فقط پیروزی مهم بود که بدست آمد. البته من فکر می کنم تاکتیک سرمربی استقلال تاکتیک خوبی بود. او درنیمه اول تیم را طوری در زمین قرارداد که گلی دریافت نکند و در نیمه دوم برای برد به زمین آمد که خدا را شکر موفق هم بود.

دیدگاه‌ها