کد خبر : 1262384 | 03 شهریور 1394 ساعت 12:29 | 17.2K بازدید | 2 دیدگاه

مشکلات مالی بزرگترین دغدغه استقلال است

معینی: سبک‌دست باید پاسخگو باشد

مسعود معینی عضو هیات مدیره استقلال عنوان کرد بزرگترین مشکل استقلال در حال حاضر مسائل مالی است.

معینی: سبک‌دست باید پاسخگو باشد
معینی به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: با توجه به اینکه بحث خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس کاملا منتفی شد. باید بگویم که در حال حاضر بزرگترین مشکل استقلال مسائل مالی است. در حال حاضر آقای سبک دست عضو هیات مدیره و نماینده شرکت اسپانسر متاسفانه رفتار مشخصی ندارد یعنی با توجه به تعهداتی که به استقلال داده بود می بایست طی 3 سال سقف 75 میلیارد پر شود ولی ما در عمل این مساله را نمی بینیم و این مساله متاسفانه ضربه می زند.

چک بازیکنان استقلال پاس نشد
در همین راستا تعهدی به بازیکن استقلال داده بودیم که چک آنها باید 27 مرداد پاس می شد ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد و باید این مشکل را در جلسات هیات مدیره حل کنیم. مشکل مالی بعدی تیم های پایه هستند که ما این همه شعار می دهیم که باید به آنها رسیدگی شود ولی متاسفانه می بینیم که نتوانستیم پول کافی به آنها تزریق کنیم و این مساله باعث مشکل در تمرینات و برنامه ریزی های تیم های پایه شده است.

در گذشته فقط یک نفر برای استقلال تصمیم می گرفت
استقلال به نسبت سال گذشته تغییرات وسیعی داشته، دو سال گذشته یک نفر در تیم تصمیم می گرفت و کادرفنی نامتناجسی وجود داشت که با هیات مدیره هماهنگی نداشت. بازیکنان ملی پوش استقلال هم دیگر پا به سن گذاشته بودند و انگیزه هایش را از دست داده بودند. برنامه ریزی آقای مظلومی و پورحیدری، تغییر بازیکنان و هدف گذاری برای 3، 4 سال آینده است. بعد از آقای قلعه نویی آقای مظلومی یکی از مربیان باتجربه است که سهم بسزایی در استقلال دارد. آقای پورحیدری هم که سالیان سال در کنار استقلال بوده. تنها مشکل در حال حاضر نداشتن بدنسازی کافی برای بازیکنان استقلال است چون پیش از فصل فرصت کافی برای این کار وجود نداشت. امیدواریم که در تعطیلات بدنسازی تیم کامل شود.

شهباززاده و مگویان دنباله رو کرار نباشند
علاقه ای به حرف زدن درباره مشکلات داوری ندارم چون هر کس که خودش بازی را می بیند می تواند در مورد این مساله قضاوت کند. اگر بخواهم از خط دفاعی تا حمله صحبت کنم باید بگویم حنیف تجربه دفاعی خوبی دارد. با بازگشت رحمتی به استقلال تجربه خط دفاع بالا رفته. در خط میانی متاسفانه مثل گذشته کرار مشکل ساز است و هیات مدیره علاقه ای به حضور ایشان ندارد. متاسفانه این رفتارهای او باعث شده که مگویان و شهباززاده هم در مورد مسائل مالی صحبت کنند. مسلم است که در هر تیمی با ستارگان رفتار متفاوتی می شود مثل رونالدو و مسی ولی نباید به گونه ای باشد که حق و حقوق بازیکنان پایمال شود. کرار معتقد است که اول پول می گیرد بعد بازی می کند ولی ما معتقدیم که یک بازیکن اول باید بازی کند و بعد پول بگیرد.

حریفان باید از استقلال هراس داشته باشند
پروپجیچ و ریوالدو که تازه به تیم اضافه شدند متاسفانه هنوز نتوانستند با بقیه هماهنگ شوند و نیاز به زمان دارند. در خط میانی ابراهیمی عملکرد موثری دارد ولی باید با ریوالدو هماهنگ تر شوند و بتوانند به دفاع و حمله کمک کنند. در خط حمله هم باید شهباززاده و پروپجیچ به هماهنگی لازم برسند چون تمام تیم های بزرگ دنیا خط تهاجمی خوبی دارند. استقلال باید در خط حمله طوری باشد که حریفان مقابل ما با هراس مقابل استقلال بازی کنند.

صحبت در مورد مدعیان سخت است
در مورد اینکه کدام تیم ها مدعی هستند باید بگویم بعضی از تیم ها به خاطر ساختار خوبی که داشتند، روند خوب فصل های گذشته را حفظ کرده و عملکرد خوبی هم در لیگ داشته و امتیازات را هم جمع کرده اند ولی هنوز نمی توان در مورد تیم های مدعی صحبت کرد چون می بینیم که در لیگ امسال تیم پدیده می آید تیم تراکتورسازی را شکست می دهد و یا سیاه جامگان در مقابل نفت مدعی پیروز می شود.

دیدگاه‌ها