کد خبر : 1262493 | 03 شهریور 1394 ساعت 18:10 | 146K بازدید | 0 دیدگاه

برق سپاهان صدر جدول را روشن کرد

سایپا 0 - سپاهان 2؛ درخشش حاج صفی در آخرین بازی

در روزی که دوبار برق ورزشگاه دستگردی قطع شد، سپاهان موفق شد باز هم با درایت ستاره خودش حاج صفی به 2گل برسد.

سایپا 0 - سپاهان 2؛ درخشش حاج صفی در آخرین بازی
به گزارش "ورزش سه"، سپاهان توانست با یک بازی زیبا با دو گل سایپا را شکست دهد.

هفته پنجم لیگ برتر،ورزشگاه شهید دستگردی
داور:البرز حاجی پور ،کمک ها: رحیم شاهین ،جلیل شعرانی

اخطار: محمدرضا خلعتبری (5) و مهدی شریفی(87) احسان حاج صفی(3+90) از سپاهان مسعود ابراهیم زاده(77) از سایپا

سایپا: رادکو ویتکوویچ، وحیداسماعیل بیگی ، مسعود ابراهیم زاده ،مجید ایوبی، جواد نکونام، علی زینالی(75- میلاد میداوودی)، سجاد مشکل پور، مجتبی رمضانی(56- ابراهیم صادقی) ، روزبه شاه علی دوست ،غلامرضا رضایی و مهدی ترابی(83- علی قلی زاده)
سرمربی: مجید جلالی

سپاهان: شهاب گردان، حبیب گردانی، هادی عقیلی، ، عبدالله کرمی، وریا غفوری،فوزیل موسی اف،احسان حاج صفی ،رسول نویدکیا(83- حسین پاپی) ، محمدرضاخلعتبری(91- میلاد سرلک)، علی کریمی ومهدی شریفی
سرمربی: حسین فرکی

شرح گل ها:

0-1(سپاهان): روی ازسال شریفی در محوطه جریمه حاج صفی با ضربه سر دروازه سایپا را باز کرد.
0-2(سپاهان): باز هم حاج صفی نفوذ فوق العاده داشت و با دریبل دوطرفه مدافع سایپا را جا گذاشت و توپ را از بین پاهای دروازه بان گل کرد و دومین گلش را در این بازی زد.

شرح بازی:
احسان حاج صفی در آخرین بازی اش با پیراهن سپاهان خوش درخشید و با دوگل خداحافظی کرد. سپاهان امروز روی درخشش حاج صفی و نفوذهای خلعتبری موفق شد به گل برسد. از ابتدا توپ و میدان در اختیاز شاگردان فرکی بود و سایپایی ها با خلق کمترین موقعیت باعث شدند، شهاب گردان در نیمه اول بیکارتین بازیکن میدان باشد. در نیمه دوم قطعی برق برای سپاهان خوش یمین بود و این تیم در یک دقیقه ای که ورزشگاه برق داشت به گل رسید . بعد از این گل بازی برای دقایقی متوقف شد و پس از سرگیری این دیدار باز هم سپاهان با خلق موقعیت های بی شمار میزبان را آزار داد و سایپا فقط یا موقعیت خطرناک خط دفاع و دروازه بان سایپا را تهدید کرد. در نهایت روی یک حرکت استثنایی از حاج صفی سپاهان گل دوم را زد تا شاگردان آقا معلم مغلوب از زمین خارج شوند.

دقایق حساس:
دقیقه 7: در محوطه جریمه روی اشنباه نکونام،خلعتبری با شوتی سرکش دروازه سایپا را تهدید کرد.
دقیقه 16: جواد نکونام در محوطه جریمه خلعتبری پا به توپ را متوقف کرد و اجازه گلزنی به این بازیکن نداد.
دقیقه 20: دروازه بان بوسنیایی سایپا با خزوج از دروازه شوت محکم حاج صفی را مهار کرد.
دقیقه 26:روی ارسال خلعتبری روی تیر دو علی کریمی صاحب توپ شد اما ضربه سر او راه به جایی نبرد و توپ بعد از برخورد به زمین اوت شد.
دقیقه 27: روی پاس عالی خلعتبری،کریمی مدافعان سایپا جاگذاشت که در نهایت ایوبی توپ را به کرنر زد.
دقیقه 30:حاج صفی باز هم پاس کات دار و عالی روی دروازه ارسال کرد که با ضربه سر شریفی همراه شد اما توپ گل نشد.
دقیقه 61:شوت سنگین زینالی را کریمی مهاجم عقب کشیده سپاهان دفع کرد.
دقیقه 63: روی ارسال خوب مشکل پور، نکونام با ضربه سر خطرناکی شهاب گردان را به زحمت انداخت اما توپ به اوت رفت.
دقیقه 69:خلعتبری پا به توپ دفاع سایپا را به هم ریخت و با پاس رو به بیرون او غفوری توپ را ارسال کرد که ضربه سر حاج صفی اوت شد.
دقیقه 82: روی پاس عالی خلعتبری در محوطه جریمه نویدکیا در موقعیت خوب گلزنی قرار گرفت اما با خروج درواز بان سایپا،سپاهان به گل دوم نرسید.

بهترین بازیکن:
مطابق معمول این احسان حاج صفی بود که بهترین بازیکن زمین در بازی‌های سپاهان بود. حاج صفی که در حال حاضر بهترین بازیکن لیگ پانزدهم است در بهترین دوران فوتبالش قرار دارد.

حاشیه:
*هادی عقیلی بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت به ترکیب بازگشته و در کنار عبدالله کرمی بازی می کند.
*ابراهیم شکوری که در تمام بازی های سایپا فیکس بوده در این بازی نیمکت نشین است.
*جواد نکونام، کاپیتان سابق تیم ملی و سایپا قبل از شروع بازی و در داخل تونل ورودی با اکثر بازیکنان سپاهان از جمله هادی عقیلی خوش و بش کرد.
* در مراسم قبل از آغاز بازی اعضای نیمکت دو تیم از جمله حسین فرکی، مجید جلالی، مجید بصیرت، فرهاد پورغلامی، رسول خوروش و اصغر حاجیلو عکسی به یادگار انداختند. همچنین جواد نکونام نیز که سابقه کار با فرکی را دارد قبل از بازی به طرف او رفت.
* حدود 300 هوادار سپاهان در ورزشگاه پاس قوامین حضور داشتند تا در برابر تعداد انگشت شمار سایپایی‌ها، سپاهان به نوعی در این بازی میزبان باشد.
* سپاهان در این بازی برای اولین بار از لباس دوم خود که سفید رنگ بود استفاده کرده است.
*در لیستی که در اختیار خبرنگاران قرار گرفته اشنباهات فاحشی دیده شد. در این لیست اسم حسین فرکی ، یدداله ثبت شده و تاریخ بازی هم سال 93 زده شده است.
*سرهنگ سلیمانی مدیر ورزشگاه قوامین در جمع خبرنگاران قول داد، از این به بعد برق ورزشگاه قطع نخواهد شد. سلیمانی در مورد قطع برق ورزشگاه دستگردی در جمع خبرنگاران توضیحاتی داد: دلیل قطع برق به پست اصلی برق شهرک اکباتان مربوط می شود. مشکلی از برق ورزشگاه یست و طی مکاتباتی که با مسوولان انجام دادیم، درخواست کردیم برق مجموعه تقویت شود. امیدواریم این مشکل حل شود و قول می دهیم برق برای سومین بار قطع نشود.

دیدگاه‌ها