کد خبر : 1262659 | 04 شهریور 1394 ساعت 12:25 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم موفقیت‌ها تداوم یابد

احمدزاده: میر شمسی مربی‌ بادانشی است

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: میرشمسی مربی‌ای با علم روز است که می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

احمدزاده: میر شمسی مربی‌ بادانشی است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر محمد احمدزاده در رابطه با جدایی اوکتاویو از تیم ملی فوتبال ساحلی ضمن بیان مطلب فوق، گفت: من هم تازه امروز این خبر را شنیدم. به هر حال این تصمیمی است که فدراسیون گرفته و امیدوارم که برای فوتبال ساحلی ما مفید باشد.

وی افزود: ما با اکتاویو روند خوبی در نتیجه‌گیری داشتیم و عملکرد خوبی نیز داشتیم. اما امیدوارم بتوانیم با مربی‌گری میرشمسی هم روند خوبی که داشتیم را حفظ کنیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رابطه با انتخاب محمدحسین میرشمسی به عنوان سرمربی تیم ملی اظهار داشت: میر شمسی مربی‌ای با دانش روز و البته انتقاد پذیر است. او امسال با تیم یزد بازی‌های خوبی را در لیگ انجام داد. اگر بتوانیم سیستم بازی که او با تیم یزد به نمایش می‌گذاشت را در تیم ملی انجام دهیم، فکر می‌کنم نتایج خوبی کسب کنیم.

احمدزاده در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا با میرشمسی هم می‌توانید انتظارات از تیم ملی را برآورده کنید، گفت: من از روز اولی که تیم ملی فوتبال ساحلی افتتاح شد در این تیم حضور داشتم. اما با وجود امکانات کم، ما در سال‌های اخیر آرامش داشتیم و همین آرامش موجود در فوتبال ساحلی باعث موفقیت ما شد. امیدوارم این آرامش ادامه پیدا کند تا ما بتوانیم به موفقیت‌هایی دست پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها