کد خبر : 1262663 | 04 شهریور 1394 ساعت 12:37 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

به پرسپولیس کمک کنید

لقب مدیرعامل برای من مهم نیست

سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه پیشنهاد 25 میلیاردی اسپانسرینگ این باشگاه پررنگ دنبال نمی‌شد، گفت: حواشی عامل قطع مذاکره با حامیان مالی است.

لقب مدیرعامل برای من مهم نیست
علی اکبر طاهری، درباره پایان کارش در صندوق حمایت از پیشکسوتان و حضور تمام وقتش در باشگاه پرسپولیس، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: در این مدت تقریبا در پرسپولیس تمام وقت کار می‌کردم و مسائل باشگاه را پیش می‌بردم. امروز دیگر رسما از صندوق جدا شدم.

وی در پاسخ به این سئوال که چه زمانی به عنوان مدیرعامل باشگاه معرفی خواهد شد، گفت: واژه‌ها و القاب زیاد مهم نیست. نباید به این موضوعات توجه کرد. ما کار خودمان را در باشگاه بدون توجه به القاب پیش می‌بریم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه چرا انتخاب اسپانسر برای باشگاه اینقدر طولانی شده است، تاکید کرد: ما چند نوع اسپانسرینگ داریم. گاهی اسپانسرها به صورت کلی می‌آیند و مبلغی را پیشنهاد می‌دهند ولی مسائل حاشیه‌ای باعث قطع مذاکراتمان می‌شود. از طرف دیگر ما می‌توانیم به صورت انفرادی و جداگانه بخشها و امکانات مختلف را به اسپانسر واگذار کنیم که این هم زمان می‌خواهد. متاسفانه ما زمان مناسبی نداریم و به سختی پیش می‌رویم ولی با صحبتهایی که تا الان با بعضی مراکز داشته‌ایم، امیدواریم که زودتر به نتیجه برسیم.

طاهری در پاسخ به این سئوال که «وضعیت اسپانسر ۵+۲۵ میلیاردتومانی که محمد رویانیان آن را به پرسپولیس پیشنهاد داده بود، چه شد؟» تصریح کرد: این اسپانسرها از قبل آمده بودند. من هم بعدا مصاحبه‌ای را دیدم که رویانیان نقش مشاور را در آن اسپانسر داشت ولی آن مذاکرات هم قطع شد. این پیشنهاد از قبل بود و آن را خیلی پررنگ دنبال نمی‌کردند.

وی در ادامه با اشاره به مشکلاتی که بعضی از افراد برای پرسپولیس ایجاد می‌کنند، خاطرنشان کرد: متاسفانه گاهی جریان‌هایی ایجاد می‌شود که ما را وارد حاشیه می‌کند. من از همه می‌خواهم به جای اینکه به جان پرسپولیس بیفتند، کمک کنند تا بتوانیم کارها را پیش ببریم.

دیدگاه‌ها