کد خبر : 1262685 | 04 شهریور 1394 ساعت 13:33 | 8.2K بازدید | 1 دیدگاه

قدردانی مدیرعامل گسترش فولاد از شاگردان فراز کمالوند

سمندر:نتایج پنج هفته اول فراتر از حد انتظار بود

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز از عملکرد شاگردان فراز کمالوند در دیدار مقابل ملوان قدردانی کرد.

سمندر:نتایج پنج هفته اول فراتر از حد انتظار بود
به گزارش "ورزش سه"، غلامرضا سمندر درخصوص پیروزی با ارزش تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در دیدار هفته پنجم لیگ برتر در برابر تیم فوتبال ملوان بندر انزلی اظهار داشت: کسب این پیروزی تاریخی نتیجه همت و تلاش غیرت مندانه بود و فوتبال تبریز بعد از 43 سال شاهد رکورد شکنی گسترش فولاد شد. به همین منظور از زحمات تمامی اعضای کادرفنی و بازیکنان تشکر می کنم که علیرغم مشکلات، با عملکرد فداکارانه خود، رو سفید مان کردند.

سمندر ، کسب هشت امتیاز از پنج دیدار اول فصل را، نتیجه ای بسیار خوب قلمداد کرد و افزود: همانگونه که سرمربی تیم اظهار داشته، چهار دیدار از رقابت پنج هفته اول فصل را، در خارج از ورزشگاه خانگی مان برگزار کرده ایم و از این رو نتیجه های کسب شده در این پنج هفته فراتر از حد انتظار ها بود.

وی با بیان اینکه نباید کار آماده سازی هر چه بیشتر تیم را تمام شده تلقی کرد و مغرور شد، ابراز داشت: عقیده من این است که پتانسیل های تیم در فصل جاری لیگ برتر فراتر از آنچه در این پنج هفته شاهد بوده ایم، است و در این راستا می بایست، با تداوم روند فعلی، بازیکنان مان به حد بالاتری از آمادگی و هماهنگی برسند.

غلامرضا سمندر ضمن اشاره به برخی جوسازی های هدف دار علیه تیم فوتبال گسترش فولاد درخصوص میانگین سنی تیم در فصل پانزدهم لیگ برتر، عنوان داشت: به واقع بنده از ابراز این صحبت ها متاسفم زیرا که چنین مساله ای با بررسی اجمالی برطرف می شود. وی در ادامه اظهاراتش اضافه کرد: میانگین ترکیب بازیکنان تیم ما در این فصل 6/26 سال است و آنچه برخی ها از میانگین سنی 30 سال بحث به میان می آورند،ترکیب 11 نفره اصلی تیم در هفته های اخیر است که آمار دقیق آن نیز 5/29 سال است. با این حال، نباید این موضوع را فراموش کرد که هیچ مربی حرفه ای و با منطقی، بازیکنان جوان زیر 20 سال خود را که تجربه حضور در لیگ برتر را ندارند، در شروع مسابقات در ترکیب اصلی قرار نمی دهد.

مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در ادامه اظهاراتش تصریح کرد: تمامی تیم های موفق، در شرایط حساس، با ترکیب بازیکنان با تجربه به مصاف حریفان می رود و ترکیب گسترش فولاد نیز با توجه به تجربه دوفصل گذشته، در هفته های ابتدایی لیگ، با در نظر گرفتن همین امر تعیین شده است.

غلامرضا سمندر با تاکید بر اینکه سیاست گذاری باشگاه گسترش فولاد همواره توجه به بازیکنان جوان است، اظهار داشت: طبیعتاً با گذشت چند هفته از مسابقات و آشنایی نسبی بازیکنان جوان با شرایط رقابت های لیگ برتر، کادر فنی تیم به مرور از انان در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد. البته نباید از این نکته نیز غافل شد که اکثر بازیکنان شاخص جوان تیم مان بدلیل حضور در اردوی های تیم ملی جوانان و امید، در مراحل مختلف تمرینات آماده سازی پیش فصل گسترش فولاد حضور نداشته اند و طبیعی ست که کادر فنی تیم نیز با توجه به شرایط حساس هفته های ابتدایی فصل، از آنان استفاده نکند.

سمندر با انتقاد از برخی جوسازی های هدفمند از سوی رسانه های عمومی مبنی بر بالا بودن میانگین سنی بازیکنان و ایجاد شائبه در برنامه ریزی ها و هدف گذاری های باشگاه گسترش فولاد تبریز، عنوان داشت: نمیدانم که هدف و نیت از این رفتار ها چیست. گسترش فولاد تبریز هشتمین سال فعالیت خود را پشت سر گذاشته و سومین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می کند، جای بسی تاسف است که آورده های این مجموعه برای فوتبال و ورزش استان همواره نادیده گرفته می شود و تلاش ها و دستاورد های گسترش فولاد با بی مهری مواجه می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه هدف گسترش فولاد اعتلای فوتبال استان است افزود: تلاش برای القای ذهنیت منفی به افکار عمومی، بی اخلاقی رسانه ای است و تیشه به ریشه سرمایه گذاری های این مجموعه به حساب می آید.

سمندر با بیان اینکه مسئولان و صاحب نظران غیر بومی و کشوری بیشتر از دست اندرکاران ساکن استان، بر مسایل گسترش فولاد اشرافیت دارند، گفت: اظهارات رییس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال، درخصوص باشگاه گسترش فولاد، عین حقیقت است و متاسفانه هیچ اشاره و پرداختی به این صحبت ها در محافل ورزشی استان صورت نگرفت. البته در این میان، لازم است که بابت ابراز این واقعیات از آقای عنایت تشکر نمایم.

مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در پایان اظهاراتش ضمن قدردانی مجدد از تلاش های بازیکنان و اعضای کادر فنی و همچنین حمایت های هواداران، اصحاب رسانه دلسوز و همچنین پشتیبانی هیئت مدیره و مالک باشگاه در هفته های اخیر، نسبت به کسب موفقیت های بیش از پیش، ابراز امیدواری کرد.

دیدگاه‌ها