کد خبر : 1262730 | 04 شهریور 1394 ساعت 15:56 | 203.9K بازدید | 9 دیدگاه

سایتهای آلمانی خبر دادند:

حاج صفی با 1.5 میلیون در بوخوم (عکس)

احسان حاجی صفی را باید بازیکن بوخوم دانست. چند سایت آلمانی نیز در این باره اخباری منتشر کرده و از علاقه وافر صدرنشین بوندس لیگای دو به چپ پای ملی پوش سپاهان نوشته اند.

حاج صفی با 1.5 میلیون در بوخوم (عکس)
به گزارش "ورزش سه"، احسان حاجی صفی در یکقدمی پوشیدن پیراهن بوخوم قرار دارد. او قرار است امشب به آلمان برود تا قرارداد نهایی اش را امضا کند. حتی رسانه های آلمانی نیز در مورد علاقه بوخوم به احسان نوشته اند و از او به عنوان صید جدید صدرنشین بوندس لیگای دو یاد کرده اند. سایت رسمی بوندس لیگای دو آلمان در این مورد نوشته:« بوخوم هنوز در بازار نقل و انتقالات فعال است و شنیده می شود که دنبال جذب حاجی صفی از تیم ملی ایران. بازیکن سپاهان که ماه ژوئن هم مورد توجه بوخوم بود در سفارت آلمان در اریان دیده شده که این موضوع شایعه انتقال این بازیکن 25 ساله به بوخوم را قویتر می کند.»



همچنین یک سایت معتبر دیگر خبر دیگری درباره علاقه بوخوم به حاجی صفی منتشر کرده و نوشته:« بوخوم با اینکه قاطعانه صدرنشین بوندس لیگای دو است در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی قصد دارد تا با جذب حاجی صفی، جناح چپ خود را تقویت کند. حاجی صفی بازیکنی است که می تواند هم در جناح چپ بازی کند و هم جناح راست. این بازیکن 25 ساله که در اصفهان بازی می کند دنبال چالش جدیدی است. قیمت حاجی صفی 1/5 میلیون یورو است اما گفته می شود این انتقال با رقمی کمتر نهایی خواهد شد.»



نکته جالب توجه رکوردی است که بوخوم این فصل از خود به جا گذاشته. این تیم 5 برد پیاپی بدست آورده است. چهار برد در بوندس لیگای دو و یک برد در جام حذفی. بوخوم با 12 امتیاز در صدر جدول بوندس لیگای دو قرار دارد و به نظر می رسد گزینه جدی صعود به بوندس لیگای یک است.

دیدگاه‌ها