کد خبر : 1263096 | 06 شهریور 1394 ساعت 14:35 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

بررسی دقیق بهترین خط دفاع لیگ‌ برتر

استقلال خوزستان با دو گل خورده و سه کلین شیت بهترین خط دفاعی لیگ برتر را از آن خود کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی خط دفاعی تیمش را سر و سامان بخشیده است و نسبت به فصل قبل جهش عجیبی داشته اند.میانگین گل خورده ی آنها در فصل قبل 1.5 گل بود که آمار خوبی به حساب نمی آمد اما این فصل توانسته اند در فصل جاری آمار خود را به 0.4 گل خورده در هر بازی برسانند که این جهش فوق العاده برای تیم ویسی به حساب می آید.باید دید استقلال خوزستان که کم تر کسی روی آن حساب باز می کرد می تواند به مانند صبای عبدالله ویسی که توانست آسیایی بشود، موفق باشد یا به مرورزمان افت خواهد کرد.اکنون خط دفاع برتر لیگ برتر را بررسی می کنیم:

دروزاه بان:

فرناندو خسوس:
این دروازه بان برزیلی در ترکیب استقلال خوزستان جا افتاده است و توانسته سه کلین شیت در 5 هفته ی اخیر را از خود به جل بگذارد.ویسی با کنار گذاشتن دیاکیته اهل مالی که به مراتب ضعیف تر از خسوس بود توانسته برای دروازه ی تیمش یک سنگربان فوق العاده پیدا کند.

1037585

مدافعین :
عقیل کعبی: دفاع فصل قبل فولاد نوین این فصل جای خالی دفاع کنار در استقلال خوزتسان را پر کرده است.کعبی توانسته سمت چپ این تیم را که پاشنه آشیل ویسی به حساب می آمد را تا کنون بیمه کند.

محمد طیبی:
کاپیتان دوم استقلال خوزستان نیزدر قلب خط دفاعی با استفاده از سرعت و قدرت سر زنی اش تا کنون توانسته موفق باشد.

1037470

موسی کولیبالی: زوج طیبی در مرکز خط دفاع استقلال خوزستان توانسته با استفاده از قدرت ذاتی خود ا بسیاری حملات را جلوگیری کرده است و البته با قد بلند خود در کنار طیبی ضربات سر اول جناحین را قبل از مهاجمین حریف زده است.

سید جلال عبدی:
دفاع جوان فصل قبل نفت مسجدسلیمان نسبت به فصل قبل پیشرفت قابل ملاحظه ای را داشته است و توانسته یکی از ستون های این خط دفاعی موفق تاکنون به حساب آید.

1037588

استقلال خوزستان آمار فوق العاده ای تا کنون در این 5 هفته از خود به جای گذاشته است و ویسی امیدوار است موفقیتش در صبا و رسیدن به مسابقات آسیایی را این بار در اسیتان خود و با استقلال خوزستان تکرار کند.

دیدگاه‌ها