کد خبر : 1263603 | 08 شهریور 1394 ساعت 15:12 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

خطا روی افشین پنالتی نبود

نصرتی: مردم نگران تراکتور هستند

محمد نصرتی مدافع گسترش فولاد اعتقاد دارد در بازی با ملوان محسن قهرمانی قضاوت درستی داشته است.

نصرتی: مردم نگران تراکتور هستند
نصرتی در مورد بازی با ملوان و شرایط گسترش فولاد در تعطیلات لیگ برتر به "ورزش سه" گفت: ما جلوی ملوان بازی را خیلی خوب شروع کردیم و همان اول بازی شهرام گودرزی با استفاده از سرعت بالایش توانست یک گل خیلی خوب بزند و در ادامه بازی هم تلاش کردیم هم گل را حفظ کنیم و هم می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. انصافا بارندگی زیاد بیشتر به ضرر ما بود چون ملوان در شهر خودش فوتبال بازی می کرد. به این دلیل بازی به ضرر ما شد که میانگین قدی تیم ما کوتاه است و تیم هان کمی در ضربات ایستگاهی ضعف دارد که با توجه به این مسائل کارمان در زمین سخت شده بود. با تمام این شرایط باز هم اواخر بازی فرصت برای گلزنی داشتیم و درویشی می توانست دروازهرا باز کند اما خداراشکر که سه امتیاز حساس در این بازی گرفتیم.

او در ادامه گفت:هدف گذاری باشگاه این است که بتوانیم در این فصل در نیمه بالای جدول قرار بگیریم و در بازی با ملوان هم با هدف بازی کردیم.

نصرتی اعتقاد دارد گل ملوان صد در صد آفساید بوده وداور نباید به سود حریف پنالتی اعلام می کرد و تصمیمش درست بوده.او در همین رابطه صحبت کرد:گل ملوان صد در صد آفساید بود و خود من آفساید گیری کردم و آرش افشین در این صحنه یک متر و نیم در آفساید بود.در صحنه ای هم که می گویند دروازه بان ما روی افشین خطا کرده ،پنالتی نبود و نیازی نیست دروغ بگویم. حتی اگر پنالتی هم بوده دیگر سه امتیاز برنمی گردد.

مدافع سابق تراکتور که نگران این تیم است،در همین رابطه هم صحبت کرد:واقعا نگران تراکتور هستم و از نتایج و عملکرد تیم تعجب می کنم. سال های گذشته آقای تونی می گفت،خودش تیم را نبسته اما در این فصل خودش تیم را بسته است و در حال حاضر برای نتیجه گیری لیگ دغدغه های زیادی دارد. به هر حال باید به این تیم فرصت داد تا در هفته های آینده نتایج بهتری بگیرد.مردم تبریز با این تیم زندگی می کنند و با بردهای تیم شان خوشحال می شوند و امیدوارم این تیم بهتر نتیجه بگیرد.

دیدگاه‌ها