کد خبر : 1263621 | 08 شهریور 1394 ساعت 15:15 | 266K بازدید | 8 دیدگاه

گزارش روز:

رئال و یک معضل جدید پس از انتقال دخیا

بنا بر گزارش نشریات انگلیسی و برخی منابع اسپانیایی، تقریبا باید کار انتقال دخیا به رئال مادرید را تمام شده بدانیم و این دروازه بان تا فردا از منچستریونایتد به رئال خواهد پیوست.

رئال و یک معضل جدید پس از انتقال دخیا
به گزارش "ورزش سه"، شاید تنها چیزی که مدیران رئال مادرید انتظارش را نداشتند، درخشش کیلور ناواس (دروازه بان کاستاریکایی رئال) در بازی شب گذشته رئال مقابل بتیس بود. ناواس در نیمه اول به شکلی استثنایی روبن کاسترو را در گلزنی ناکام گذاشت و در نیمه دوم نیز با مهار ضربه پنالتی همین بازیکن، هواداران رئال را بر این وا داشت که نام او را یکصدا در ورزشگاه فریاد بزنند.
فریاد های کیلور کیلور، برای دقایقی در سانتیاگو برنابئو طنین انداز شد و به نوعی می توان اینگونه گفت که پس از خامس و بیل، ناواس، قهرمان رئالی ها در بازی شب گذشته بود.

1037782

1037830

این بازی برای کیلور ناواس بازی ویژه ای بود. او هنوز هم نمی داند که در رئال ماندنی خواهد شد یا اینکه فردا با نهایی شدن انتقال دخیا، او به تیمی دیگر واگذار می شود. به همین دلیل این دروازه بان کاستاریکایی بیش از همیشه نیاز داشت تا با رقم زدن یک شب درخشان، اعتماد هواداران رئال مادرید را به خود جلب کند و کیست که نداند حالا منتقل کردن ناواس به تیمی دیگر، تا چه اندازه برای مدیران رئال دشوار شده است.

کیلور پس از جدایی کاسیاس و با درخشش در بازی های پیش فصل، بخصوص در بازی جام آئودی کاپ در برابر بایرن، نشان داد که شایستگی قرار گرفتن درون دروازه رئال مادرید را دارد اما رئالی ها که در تمام طول تابستان به دنبال جذب ذخیا از یونایتد بودند، به نظر نمی رسد که حتی با نمایش های درخشان ناواس، در ایده های خود تغییری حاصل کنند.

بی شک حضور همزمان دخیا، کاسیا و ناواس در رئال مادرید غیر ممکن است و تنها چاره کار، جدایی ناواس از رئال مادرید است. این جدایی ممکن است به معضلی جدید درون دروازه برای رئال مادرید بدل شود. هر نمایش ضعیف از سوی دخیا، ممکن است هواداران حاضر در برنابئو را به یاد کیلور ناواس بیندازد. دروازه بانی که حالا بیش از آنچه تصور می شد در میان رئالی ها محبوب شده است.

دیدگاه‌ها