کد خبر : 1263737 | 09 شهریور 1394 ساعت 01:49 | 73.4K بازدید | 4 دیدگاه

ادامه انتقاد از حرکت هافبک بایرن

بعد از آرین روبن، قائم مقام باشگاه کلن هم به انتقاد از حرکت نمایشی داگلاس کاستا پرداخت.

ادامه انتقاد از حرکت هافبک بایرن
به گزارش "ورزش سه"، در سومین دیدار بایرن مونیخ در فصل جدید بوندسلیگا که مقابل بایر لورکوزن برگزار شد و با پیروزی 3 بر 0 به پایان رسید، در یک صحنه داگلاس کاستا سعی کرد با یک حرکت نمایشی بازیکن مقابلش جولیان برانت را فریب داده و از پیش رو بردارد.
پپ گواردیولا درمورد این صحنه گفت:" برزیلی‌ها اینگونه‌اند دیگر. نیمار هم دقیقا همینطوری است. داگلاس یک بازیکن خوب و یک انسان فوق‌العاده است و همواره به حریفان احترام می‌گذارد."
بعد از حمایت این سرمربی اسپانیایی از بازیکنش، یورگ اشماتکه ، قائم مقام باشگاه اف سی کلن، در گفتگو با گزارشگر شبکه "اشپورت وان" اظهار داشت:" در اینکه تماشای یک چنین صحنه‌ای لذت‌بخش است هیچ حرفی نیست. اما این حرکات هیچ اثری ندارد جز این اثر که به شما می‌گوید من می‌توانم دیگران را گول بزنم. چنانچه این توپ به سمت دروازه می‌رفت و گل می‌شد یا حداقل یک فرصت طلایی به دست می‌داد، می‌شد گفت به به چه عالی، عجب حرکت هوشمندانه‌ای! اما واقعا به چه قیمتی؟"
گفتنی است درست بعد از پایان مسابقه دیروز، آرین روبن نخستین فردی بود که به حرکت هم‌تیمی‌اش واکنش نشان داد:" حرکت قشنگی شکل گرفت اما دو جنبه داشت: برای تماشاگران مثل سیرک جذاب و دیدنی بود اما باید مراقب بود که احترام تیم حریف حفظ شود که بعید می‌دانم!"

دیدگاه‌ها