کد خبر : 1264087 | 10 شهریور 1394 ساعت 14:15 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

سرلک: فیکس بازی کردن در سپاهان عالی است

هافبک جوان سپاهان اصفهان که فصل گذشته تنها یک بازی برای تیمش انجام داد این فصل مورد توجه حسین فرکی قرار گرفته و عملکرد خوبی از خود نشان داده است.

سرلک: فیکس بازی کردن در سپاهان عالی است
به گزارش "ورزش سه"، میلاد سرلک در مورد شرایط سپاهان در 5 هفته اخیر لیگ گفت: ما بازی آخرمان قبل از تعطیلات را با برد پشت سر گذاشتیم و توانستیم سایپا را در خانه شان شکست دهیم. در کل به غیر از بازی با فولادخوستان که با نتیجه تساوی به اتمام رسید، در سایر بازی ها موفق به کسب پیروزی شدیم و خدا را شکر شرایطمان خوب است. به هر حال سپاهان قهرمان لیگ چهاردهم است و ما باید از عنوان قهرمانی مان دفاع کنیم. همچنین ما قبل از شروع لیگ یک دیدار در جام حذفی که هنوز حریف مشخص نیست پیش رو داریم که باید برای پیروزی در آن سخت تمرین کنیم.

این بازیکن در مورد عملکرد خودش نیز ادامه داد: هر 5 بازی این فصل را بازی کردم و فقط در بازی آخر کل 90 دقیقه را در میدان نبودم. تمام سعی و تلاشم را برای موفقیت سپاهان انجام دادم. برای منی که سال گذشته فقط یک بازی انجام دادم اکنون فیکس بازی کردن اتفاق خیلی خوشایندی است که جا دارد از اعتمادی از فرکی و کادرفنی نیز تشکر کنم. خیلی خوشحالم زیر نظر مربی بزرگی مثل آقای فرکی کار می کنم. درس های زیادی از او گرفتم علاوه بر اینکه به تجربیات فنی ام اضافه شده، ازلحاظ اخلاقی نیز از حسین آقا یاد گرفتم.

هافبک زردپوشان اصفهان در پایان افزود: ما امسال هم دنبال کسب قهرمانی هستیم. باشگاه نیز هدف گذاری کرده و اصلی ترین هدف ما درخشش در لیگ قهرمانان آسیاست اما قطعا در کنارش به قهرمانی مجدد در لیگ و موفقیت در جام حذفی فکر می کنیم.

دیدگاه‌ها