کد خبر : 1264184 | 10 شهریور 1394 ساعت 23:57 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

ابهام در پیوستن گروس‌کروتز به گالاتاسرای

بازیکن ناراضی دورتموند که به امید پیوستن به گالاتاسرای روز گذشته به ترکیه پرواز کرد، هنوز به نتیجه‌ای نرسیده است.

ابهام در پیوستن گروس‌کروتز به گالاتاسرای
به گزارش "ورزش سه"، مجله ورزشی معتبر "کیکر" نوشت نه شب گذشته و نه امروز ظهر خبری از پیشرفت روند انتقال کوین گروس‌کروتز به گالاتاسرای استانبول مخابره نشده است و احتمال دارد اصلا این ترانسفر انجام نشود.
علت این امر هم تاخیر این باشگاه ترکیه‌ای در وارد کردن اطلاعات این انتقال به سیستم الکترونیکی ترانسفرهای فدراسیون جهانی فوتبال فیفا اعلام شده است. چرا که تمامی مراحل یک ترانسفر باید در این سیستم موسوم به "FIFA TMS" ثبت شود.
میشاییل زورک ،مدیر دورتموند، در گفتگو با "بیلد اذعان کرد:" همه تاریخ‌ها و ساعت‌های مذاکرات و قرارهای ما از طریق سیستم TM قابل اثباتند. همه مدارکش هم نزد ما موجود است. حالا فیفا باید در این مورد تصمیم گیری کند."
درحالیکه "بیلد" هم اخباری از توافق زورک و مدیران گالا تا ساعت 12 ظهر دوشنبه در اختیار دارد، روزنامه "ملیت" چاپ ترکیه ادعا کرد دورتموندی‌ها در ارسال به موقع اطلاعات به فیفا اهمال کرده‌اند.
گفته می‌شود مسئولان گالا در حال رایزنی برای حل این مشکل و تلاش برای یافتن یک راه جایگزین هستند تا به هر شکل ممکن کارشان را پیش ببرند و چنانچه موفقیتی به دست نیاورند، این هافبک 27 ساله می‌بایست به دورتموند بازگردد و شانسش برای جدایی از این تیم را در پایان سال جاری میلادی امتحان کند. آنچه مشخص است این است که وی جایی در اندیشه‌های توماس توخل که بعد از کناره‌گیری یورگن کلوپ سکان هدایت زردهای وست‌فالن را در دست گرفت ندارد.

دیدگاه‌ها