کد خبر : 1264454 | 12 شهریور 1394 ساعت 13:32 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

تایوان و روسیه با دو سبک کاملا متفاوت بازی می‌کنند

بائرمن: باید به سیر صعودی‌مان ادامه دهیم

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: مهم‌ترین برنامه ما این است که با تمرکز به راهمان ادامه دهیم و در هر مسابقه بهتر از قبل باشیم.

بائرمن: باید به سیر صعودی‌مان ادامه دهیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، درک بائرمن پس از پیروزی 74 بر 65 تیم ملی بسکتبال ایران مقابل فیلیپین در جام ویلیام جونز در نشست خبری اظهار داشت: موضوعی که در این تورنمنت برای من مهم است اینکه سیر صعودی‌مان ادامه داشته  باشد و با همین روند پیش برویم. برای ما اولویت اصلی این است که در هر بازی بهتر شویم و در وهله بعد برای پیروزی تلاش کنیم.

وی در مورد بازی فردا مقابل تیم ملی تایوان تاکید کرد: نباید فراموش کنیم که این مسابقه برای ما مهم است و من سبک بازی آنها را دوست دارم. تیم قدرتمندی هستند و بازی سختی مقابل‌شان داریم. بعد از این مسابقه باید به مصاف تایوان برویم که بازی سختی و در ادامه باید با روسیه بازی کنیم که آنها به راحتی در زمین گردش دارند و توپ گرفتن از آنها سخت است.

سرمربی تیم ملی ایران ادامه داد: روسیه یک تیم اروپایی و از همه تیم‌های حاضر قوی تر است. در دو مسابقه بعدی مقابل تایوان و روسیه باید با 2 سبک کاملا متفاوت بازی کنیم. باید طوری تیمم را سازماندهی کنم که در هر دو دیدار پیروز شویم. البته برای من مهم این است که در هر مسابقه بهتر از بازی قبلی حاضر شویم.

بائرمن در مورد درگیری به وجود آمده در بازی با فیلیپین هم عنوان کرد: بسکتبال یک رشته فیزیکی است و بازیکنانی هم که سمت این رشته می‌آیند جثه بزرگی دارند. ما به حاشیه کاری نداریم و روی بازی تمرکز می‌کنیم. در این رشته که برخورد فیزیکی زیاد است، نباید تمرکز کنیم که چه کسانی با هم برخورد می‌کنند. برای من این موضوع هیچ است و آن اتفاقی هم که اول بازی افتاد اهمیتی ندارد. مهم این است که با تمرکز به راه خودمان ادامه دهیم.

دیدگاه‌ها