کد خبر : 1264710 | 13 شهریور 1394 ساعت 19:16 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

توقف تاسیسات، برتری مس و شکست میثاق

توقف تاسیسات دریایی در زمین ملی حفاری، برتری مس سونگون مقابل شهروند ساری، شکست میثاق در خانه مقاومت البرز و توقف دبیری در خانه از مهمترین اتفاقات هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بود.

توقف تاسیسات، برتری مس و شکست میثاق

به گزارش "ورزش سه" از مهر، روز دوم و پایانی از هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر امروز جمعه با برگزاری ۶ مسابقه پیگیری شد که در مهمترین بازی، تیم صدرنشین تاسیسات دریایی زمین شرکت حفاری اهواز تن به تساوی ۴ بر ۴ داد، مسابقه‌ای که شاید آخرین دیداری باشد که وحید شمسایی به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم تاسیسات بنشیند

در ساری هم مس سونگون توانست در دقایق پایانی مقابل میزبانش شهروند ساری به برتری ۴ بر ۳ دست یافته و با این پیروزی، ضمن تحکیم جایگاهش در رده دوم این رقابتها، اختلاف امتیازی‌اش با تیم تاسیسات را کمتر کند.

تیم مس سونگون که نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده تاسیسات است، این هفته در ساری به مصاف تیم شهروند می‌رود. همچنین تیم قعرنشین کاشی نیلو اصفهان مقابل فردوسی مشهد قرار خواهد گرفت. همچنین میثاق رده پنجمی هم در خانه مقاومت البرز تن به شکست داد تا به رده‌های پائین‌تر سقوط کند. دبیری تبریز هم در خانه برابر فرش آرا به تساوی ۵ بر ۵ رضایت داد.

در روز نخست این مسابقات هم نبرد تیم‌های گیتی‌پسند و یاسین پیشرو، تیم‌هایی که در پایان هفته هفتم به ترتیب در رده‌های چهارم و سوم قرار داشتند، با برتری ۵ بر ۳ میزبان اصفهانی به پایان رسید تا این تیم به رده سوم صعود کند.

نتایج کامل دیدارهای عصر امروز به شرح زیر است:
* حفاری اهواز ۴ - تاسیسات دریایی ۴
* دبیری تبریز ۵ - فرش آرا ۵
* فردوسی مشهد ۳ - کاشی نیلو ۲
* مقاومت البرز ۴ - میثاق تهران یک
* شهروند ساری ۳ - مس سونگون ۴
* آذرخش بندرعباس ۳ - منصوری قرچک صفر

جدول رده‌بندی لیگ برتر:
۱- تاسیسات دریایی ۲۰ امتیاز
۲- مس سونگون ۱۶ امتیاز
۳-  گیتی پسند اصفهان ۱۵ امتیاز
۴- یاسین پیشرو  قم ۱۲ امتیاز
۵- مقاومت البرز ۱۱ امتیاز
--------------------------------
۱۳- فرش آرا ۷ امتیاز
۱۴- کاشی نیلو ۴ امتیاز

دیدگاه‌ها