کد خبر : 1265068 | 15 شهریور 1394 ساعت 12:29 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

از مقاومت مظلومی بابت کرار تعجب می‌کنم

معینی: بازیکنان حق دارند ناراحت باشند

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: همه اعضای هیأت مدیره با کرار مخالف هستند اما از مقاومت مظلومی تعجب می‌کنم.

معینی: بازیکنان حق دارند ناراحت باشند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس مسعود معینی درباره حاشیه‌های تکراری جاسم کرار بازیکن عراقی این تیم عنوان کرد: مظلومی خودش می‌گوید که باشگاه باید در مورد این بازیکن تصمیم بگیرد اما من نمی‌دانم چرا در لحظات آخر اتفاقات دیگری می‌افتد. چند جلسه پیش که مظلومی در هیأت مدیره حضور داشت به او گفتم کرار مثل دندان پوسیده می‌ماند. من دیگر نمی‌دانم چه مدلی باید بگویم که کرار تیم را به هم می‌ریزد و جز این کار دیگری نمی‌کند.

وی افزود: اعضای هیأت مدیره همه موافق رفتن این بازیکن هستند و از سه ماه قبل هم این مسئله را عنوان کرده بودند. کرار که بچه نیست ما بتوانیم خمیرمایه شخصیت او را تغییر دهیم. این بازیکن در این سن به نظر می‌رسد نمی‌تواند عادت‌های بدش را ترک کند. هنوز که هنوز است صدا و سیما بابت اخراجی که فصل گذشته در یکی از بازی‌ها شد نقل محافل خود می‌کند.

معینی در پاسخ به این سؤال که چرا مظلومی ترجیح نمی‌دهد از بازیکنان جوان استفاده کند، اظهار داشت: این مسئله باید به تصویب هیأت مدیره برسد و چنین تصمیماتی صورتجلسه شود اما نمی‌دانم چرا به مرحله آخر که می‌رسد به امضا نمی‌رسد و در این رابطه سیاست باشگاه را نمی‌دانم. باور کنید خود افشارزاده هم با کرار موافق نیست. معمولا در برخی جلسات چون برخی از اعضا نیستند تصمیمات به مرحله امضا نمی‌رسد. وقتی موضوعی تصویب شود به مرحله اجرا هم می‌رسد. گاهی اوقات بعضی از اعضای هیأت مدیره برخی مصوبات را امضا نمی‌کنند و از امضا شانه خالی می‌کنند. در هر صورت بابت چنین تصمیماتی نقش سرمربی خیلی مهم است و به زور نمی‌توانیم به مظلومی بگوییم که کرار را رد کند. هر چند که این بازیکن نه درست تمرین می‌کند نه بازی و هر گاه هم در تمرین یا بازی است یک حاشیه ایجاد می‌کند.

عضو هیأت مدیره استقلال در خصوص اینکه بازیکنان این تیم هم از اینکه کرار مورد حمایت مظلومی است، ناراحتند، خاطرنشان کرد:‌ بازیکنان حق دارند بازیکنی که در همان دقایقی که این فصل به میدان رفته نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد جای حمایت ندارد. مجیدی هم حق داشته با او برخورد کند. در هر حال در کادر فنی استقلال تنها مظلومی نیست و بقیه هم برای خود شخصیت مستقل دارند. درست است حرف اول و آخر را سرمربی می‌زند اما تعجب می‌کنم که مظلومی چرا اینقدر مقاومت می‌کند و از کراری که جو تیم را خراب می‌کند حمایت می‌کند.

وی در خصوص اینکه مظلومی در صحبت‌هایش تاکید کرده باشگاه هم باید به تعهدات مالی‌اش نسبت به کرار عمل کند، گفت: بله باشگاه باید به تعهداتش عمل کند اما بازیکن هم باید در قبال باشگاه وظایفی دارد. غیبت نکند، کارایی داشته باشد، آیا شما حاضر هستید برای دو کیلو حلب 10 هزار دلار پول بدهید. وقتی او فقط حاشیه درست می‌کند باشگاه باید به او چه پولی بدهد و من تا جایی که کسب اطلاع کرده‌ام باشگاه باید تا حدود زیادی به تعهداتش عمل کرده و کرار نزدیک به 600 میلیون تومان از پولش را گرفته است. کاش می‌گذاشتند او از استقلال به تیم دیگری برود و همه شاهد بودند که او در جای دیگر هم همین رفتار را می‌کند و مشکل از باشگاه استقلال نیست. همانطور که در تراکتور هم این مشکلات را ایجاد کرد. شما نگاه کنید ادینهو 3 سال در تراکتورسازی بدون حاشیه کار کرد اما کرار خودش مشکل دارد.

معینی در خصوص قراردادهای منتشر شده بازیکنان استقلال و برخی مبالغی که بالای یک میلیارد تومان است، عنوان کرد: ما در چند جلسه هیأت مدیره خواسته بودیم که قرارداد بازیکنان را به رؤیت ما برسانند و باید بگویم که مبلغ این قراردادها تا اکنون در اختیار ما قرار نگرفته است و گفته می‌شود که برخی از قراردادهای بازیکنان حاشیه نویسی‌هایی دارد که مطابق با مقررات باشگاه نیست.

وی در خصوص اینکه مبلغ قرارداد بازیکنی به نام مهرداد نورافکن فقط 1 میلیون تومان است،‌گفت:‌ وقتی هنوز قراردادها را ندیدم نمی‌توانم اظهار نظر کنم.


دیدگاه‌ها