کد خبر : 1265175 | 15 شهریور 1394 ساعت 17:30 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

خیلی ها به خاطر کاظمی آمدند

کریمی: 200 میلیون کمتر ازپارسال می گیرم

حسین کریمی بازیکن راه آهن در اردوی این تیم به تمرین مشغول است.

کریمی: 200 میلیون کمتر ازپارسال می گیرم
به گزارش "ورزش سه"، حسین کریمی در مورد اینکه با توجه به اینکه راه‌آهن ارزان ترین تیم لیگ است، این قضیه ربطی به رتبه ای که امسال قرار است آنها کسب کنند دارد یا خیر گفت: اول از همه باید بگویم این هم از لطف فدراسیون فوتبال است که 50 بازیکن را نابود کرد. از بس اول فصل گفتند راه‌آهن در لیگ‌برتر می‌ ماند و فردایش می‌ گفتند پیکان به همین دلیل نصفی از بازیکنان بلاتکلیف بودند که فدای سر آقایان از آنها که چیزی کم نمی‌شود ولی بازیکن نان آور خانواده است و بعضی ها خرج چند خانواده را می‌ دهند ولی این را بگویم که قرارداد بازیکن هیچ ربطی به توانایی هایش ندارد.

وی ادامه داد : خیلی از بازیکنان پول هایی را می‌ گیرند که به دلیل یکسری از روابط است وگرنه در حد و اندازه آن رقم نیستند. اینکه بازیکنان راه‌آهن کمتر نسبت به سایرین پول گرفته اند، ربطی به اینکه ما مثلا آخر جدول باشیم یا اول ندارد. هیچ جای دنیا اینطور نیست خیلی از ما فقط به خاطر اینکه زیرنظر آقای کاظمی که تجربه زیادی دارد و به آرامش فکری برسیم، به راه‌آهن آمدیم وگرنه من می‌ توانستم در پیکان بمانم و پول خوبی هم بگیرم ولی قصدم این بود که در لیگ‌برتر باشم.

او در همین رابطه ادامه داد: توانایی بازیکنان ما بالاست و ربطی به پول اینجور قضایا ندارد، همه دیدند که ما جلوی دو تیم مدعی تراکتور و فولاد چگونه بازی کردیم، تازه صبای قم را هم بردیم و امتیاز دیدار با سیاه جامگان را به دلیل اشتباه داوری از دست دادیم.

کریمی در پاسخ به این سوال که ارزش خودش را بیشتر از 200 میلیون تومان پولی که قرارداد بسته است می‌ داند یا خیر افزود: قطعا ارزشم بیشتر است اما دوست داشتم زیرنظر آقای فرهاد بازی کنم. خیلی از بازیکنان همانند من هستند و به دلیل اینکه زیرنظر آقافرهاد باشند به راه‌آهن آمدند.

وی در پایان در مورد اینکه بیشترین رقم قراردادی که تا الان در لیگ‌برتر بسته چقدر بوده افزود: قرارداد من با پیکان 400 میلیون تومان همراه با آپشن بود.

دیدگاه‌ها