کد خبر : 1265453 | 16 شهریور 1394 ساعت 17:31 | 30.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با گلوبو اسپورت

لوکاس سیلوا: می خواهم به رئال برگردم

هافبک جوان و برزیلی رئال مادرید که بصورت قرضی به مارسی پیوسته است، هدف اصلی خود را بازگشت به رئال در تابستان آینده عنوان کرد.

لوکاس سیلوا: می خواهم به رئال برگردم
به گزارش "ورزش سه"، سیلوا زمستان گذشته با رقم 14 میلیون یورو از کروزیرو به رئال مادرید پیوست اما نتوانست آنچلوتی و سپس بنیتس را نسبت به توانایی های خودش متقاعد کند و چون یک بازیکن خارج از محدوده اروپا محسوب می شد و تعداد این دست بازیکنان در رئال نیز زیاد بود، به اجبار و بصورت قرضی راهی مارسی شد.

سیلوا در مصاحبه با گلوبو اسپورت گفت:" قصد دارم یک فصل بسیار خوب را در فرانسه پشت سر بگذرام. پیشرفت کرده و در بازی های المپیک برای برزیل بازی کنم. پس از المپیک نیز می خواهم به رئال برگردم. در مدت زمانی که در رئال حضور داشتم، به عقیده خودم بد ظاهر نشدم و سعی کردم از فرصتی که نصیبم شده استفاده کنم اما چون پاسپورت اسپانیایی نداشتم، نام من در لیست بازیکنان رئال برای فصل جدید قرار نگرفت.

وقتی به اسپانیا آمدم، با مشکل زبان و وفق پیدا کردن با فرهنگ جدید مواجه شدم اما همین 6 ماه حضور در رئال، برای من تجربه بسیار گرانبهایی بود. بنیتس پیش از پیوستن من به مارسی، برای من آرزوی موفقیت کرد و به من گفت که در برنامه های آینده اش جای دارم. فکر می کنم مارسی تیم خوبی برای نشان دادن شایستگی هایم باشد."

دیدگاه‌ها