کد خبر : 1265555 | 17 شهریور 1394 ساعت 09:16 | 29.2K بازدید | 1 دیدگاه

سومی ایران در پایان روز اول با یک نقره و 15 امتیاز

رده‌بندی 3 وزن نخست مشخص شد

رده‌بندی 3 وزن اول رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان مشخص شد.

رده‌بندی 3 وزن نخست مشخص شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، در پایان مسابقات سه وزن اول رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان که از ساعت 21:30 شب گذشته (دوشنبه) به وقت تهران در لاس‌وگاس آمریکا آغاز شده بود، نفرات برتر اوزان 66، 75 و 98 کیلوگرم مشخص شدند که طلاهای روز اول به آلمان، روسیه و ارمنستان رسید.

نفرات اول تا ششم هر وزن نیز موفق به کسب سهمیه المپیک شدند که فرنگی کاران کشورمان در 3 وزن اول 2 سهمیه توسط عبدولی و رضایی کسب کردند و در وزن 66 کیلوگرم زیدوند موفق به کسب سهمیه نشد.

تیم ایران نیز با کسب 15 امتیاز بعد از تیم‌های روسیه و ارمنستان در رده سوم تیمی قرار گرفت.

روسیه با یک طلا، یک نقره، یک برنز و 26 امتیاز اول است و ارمنستان با یک طلا، یک عنوان پنجمی و 18 امتیاز در رده دوم قرار دارد. ایران هم با نقره رضایی و پنجمی عبدولی با 15 امتیاز سوم است. تیم آلمان با یک طلا و 10 امتیاز و کره‌جنوبی هم با یک نقره و 10 امتیاز چهارم و پنجم هستند. از نکات جالب توجه ناکامی کشتی‌گیران آذربایجانی در سه وزن اول است که نه تنها موفق به کسب مدال نشدند بلکه تنها با کسب 6 امتیاز جایگاهی هم در بین تیم‌های برتر روز اول ندارند.

* رده‌بندی سه وزن اول به شرح زیر است:

66 کیلوگرم:

1- فرانک استابلر (آلمان) 2- ریو هانسو (کره‌جنوبی)‌ 3- آرتم سورکوف (روسیه) و داوور استفانک (صربستان) 5- میگران آرتونیان (ارمستان) و طارق عزیز (الجزایر)... 34- مهدی زیدوند (ایران)

75 کیلوگرم:

1- رومن ولاسوف (روسیه) 2- مارک مادسن (دانمارک) 3- اندرو بسیک (آمریکا) و دژان کارتیکوف (قزقستان) 5- سعید عبدولی (ایران) و الوین مورس‌ علی‌یف (آذربایجان)

98 کیلوگرم:

1- آرسن جولفالاکیان (ارمنستان) 2- قاسم رضایی (ایران) 3- اسلام ماگومدوف (روسیه) و دیمیتری تیمچنکو (اوکراین) 5- الیس گوری (بلغارستان) و آلین آلکسوک سیوراریو (رومانی)

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها