کد خبر : 1265699 | 17 شهریور 1394 ساعت 17:00 | 282.7K بازدید | 1 دیدگاه

با درخشش آندو تیموریان و مهدی طارمی

هند0 - ایران 3؛ صدرنشینى در شرجى بنگلور

ایران با گل های آزمون، طارمی و تیموریان موفق شد هند را از پیش رو بردارد و به صدر جدول گروه دوم انتخابی جام جهانی برسد.

هند0 - ایران 3؛ صدرنشینى در شرجى بنگلور
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلوس کی روش بعد از توقف برابر ترکمنستان و برد شش گله مقابل گوام، در سومین دیدار خود برابر هند قرار گرفته اند و امیدوارند با برتری بر این حریف در صدر جدول گروه قرار گیرند.

مرحله اول مقدماتی جام جهانی، ورزشگاه: سری کانتیراوای بنگلور، تماشاگر:25 هزار نفر
داور: عمار علی عبدالله

ترکیب ایران:

علیرضا حقیقی، خسرو حیدری(کاوه رضایی74)، سید جلال حسینی، پژمان منتظری، احسان حاج صفی، امید ابراهیمی(مرتضی پورعای گنجی61)، آندرانیک تیموریان (کاپیتان)، وحید امیری، اشکان دژاگه ،مهدی طارمی(عزت اللهی 61)، سردار آزمون.
سرمربی: کارلوس کی روش

ترکیب هند:

سینگ ساندو، آرناب ،موندال، کوتال داس، ژینگان ،هالدر، لیونگدوپ، گانش(13 برودز) ،لارپخلوآ، چتری، رابین سینگ.
سرمربی: کونستانتین

اخطار:

ایران - پورعلی گنجی ابراهیمی عزت اللهی

شرح گل:

هند 0 - ایران یک (دقیقه 29، سردار آزمون): روی یک ضربه ایستگاهی اندرانیک تیموریان توپ را درون شش قدم فرستاد که تاثیر سردار آزمون روی این توپ، گل اول را به نام ایران ثبت کرد.
هند 0 ایران دو ( دقیقه 46، آندرانیک تیموریان): ضربه عجیب اشکان دژآگه درون محوطه جریمه هند با سماجت و پیگیری مهدی طارمی تبدیل به یک پاس رو به بیرون شد تا آندرانیک تیموریان گل دوم ایران را از درون محوطه جریمه به ثمر برساند.
هند 0 ایران سه: پاسکاری بازیکنان ایران درون محوطه جریمه در نهایت فرصت شوتزنی را برای طارمی مهیا کرد تا این بازیکن گل سوم ایران را به ثمر برساند.

شرح بازی:

ایران در نیمه دوم بازی را هجومی تر آغاز کرد و اینبار خیلی زودتر به گل رسید. آندرانیک تیموریان و طارمی نیز در نیمه دوم گلزنان ایران لقب گرفتند تا در کنار سردار که زننده گل ایران در نیمه اول بود سه گل برای فتح هند و رسیدن به صدر جدول کافی باشد.
ایران در این نیمه هم با توجه به توان هجومی بالای بازیکنان خود به کمک اشکان دژآگه، وحید امیری، سردار آزمون و طارمی موقعیت های خوبی روی دروازه ایجاد کردند و در نهایت نیز به خواسته خود رسیدند.
کارلوس کی روش که به واسطه غافلگیری در ترکمنستان از صدر جدول دور شده بود با این پیروزی و در کنار برد برابر گوام توانست صدر جدول را از آن خود کند و به صعود از این مرحله امیدوارتر شود.

بازیکن برتر:

آندرانیک تیموریان را می توان در قالب رهبر هم موفق شده عملکرد خوبی در ترکیب تیمش داشته باشد. او برابر هند هم با یک گل و یک پاس گل نقش پررنگ خود را در کنار مدیریت بازی به نمایش گذاشت. او بارها با پاس های کوتاه نظم مناسبی در خط هافبک ایجاد کرد تا حمله وران تیمش در موقعیت مناسبی به سمت دروازه هند هجوم ببرند.
او بعد از سه گلی که ایران به ثمر رساند هم موفق شد جریان بازی را به سود ایران نگه دارد و از هیجانات بازیکنان جوان کم کند و به خوبی رهبری این بازی را به پایان برساند. در کنار او مهدی طارمی هم با یک گل و یک پاس توانست عملکرد خوبی در این بازی به نمایش بگذارد.

اتفاق ویژه:

صدرنشینی ایران بعد از سومین بازی در گروه دوم در حالی که بعد از قرعه کشی به نظر می رسید ایران از همان ابتدای مسابقات کار آسانی برای صدرنشینی داشته باشد از اتفاقات ویژه این دیدار بود.
شاگردان کارلوس کی روش بعد از غافلگیری در ترکمنستان و توقف یک بر یک برابر این حریف، آنها را از کورس صدرنشینی عقب انداخت و در نهایت دو برد در دو دیدار اخیر آنها را به صدر جدول رساند. پیروزی 6 گله برابر گوام و امروز نیز برد برابر هند شاگردان کارلوس کی روش را بعد از سومین دیدار به صدر جدول گروه دوم این رقابت ها رساند.

دقایق حساس:

دقیقه 8: وحید امیری پا به توپ به درون محوطه جریمه هند هجوم برد و در نهایت پاس رو به عقب او درون شش قدم را آزمون موفق نشد کنترلی مناسبی داشته باشد و مدافعان هند توپ را به اوت زدند.
دقیقه 10: احسان حاج صفی اقدام به شوتزنی از پشت محوطه جریمه کرد که توپ او با اختلاف به بیرون رفت.
دقیقه 11: اشکان دژآگه بعد از جا گذاشتن بازیکن هند از فاصله 30 متری اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او را دروازه بان هند در دو ضرب مهار کرد و فرصت را از بازیکنان ایران در ریباند گرفت.
دقیقه 13: حرکت ترکیبی بازیکنان ایران پشت محوطه جریمه در نهایت به سردار آزمون رسید اما داور به نشانه آفساید در سوت خود دمید و مهاجم جوان ایران را متوقف کرد.
دقیقه 14: روی یک ضدحمله ایران صاحب فرصت مناسبی شد که حرکت سه نفره حمله وران ایران در نهایت به اشکان دژآگه نرسید و توپ آزمون با عبور از جلوی دروازه بدون تاثیر مهاجمان ایران به بیرون رفت.
دقیقه 18: ارسال وحید امیری از جناح چپ ایران می توانست سردار آزمون و ایران را به گل اول برساند که مدافع هند زودتر از مهاجم شماره 20 ایران توپ را به کرنر فرستاد و روی این کرنر هم ایران موفق به تهدید دروازه هندی ها نشد.
دقیقه 31: ضربه ایستگاهی برای هندی ها در نهایت با ضربه قیچی مهاجم این تیم همراه بود که حضور سیدجلال حسینی در مسیر توپ، شانس رسیدن هندی ها به گل را از بین برد و توپ از محوطه جریمه ایران دور شد.
دقیقه 68: ارسال کرنر هندی ها با ضربه سر مهاجم هندی و در ادامه با برخورد به مدافع ایران به تیرک دروازه حقیقی برخورد کرد و بار دیگر ضربه کرنر برای هند شکل گرفت. این صحنه را می توان تنها موقعیت هندی ها در این دیدار قلمداد کرد و آنها روز بی کاری را برای علیرضا حقیقی رقم زدند
دقیقه 83: ضربه ایستگاهی ایران را احسان حاج صفی با پای چپ و از فاصله 30 متری نواخت که توپش با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 87: اشکان دژآگه درون محوطه جریمه و در حالی که پاس خوبی از سردار آزمون دریافت کرده بود نتوانست دروازه هند را باز کند و توپش با اختلاف به بیرون رفت.
دقیقه 1+90: اشکان دژآگه بار دیگر فرصت خوبی را درون محوطه جریمه از دست داد تا گل چهارم ایران رقم نخورد. ضربه پای چپ و عجیب این بازیکن باعث شد تا توپ از بالای دروازه با اختلاف به بیرون برود.
دقیقه 2+90: روی اشتباه مدافعان هند، سعید عزت اللهی صاحب فرصت شد و البته ضربه اش را خودخواهانه نواخت که توپش از کنار دروازه هندی ها به بیرون رفت.

دیدگاه‌ها