کد خبر : 1266069 | 19 شهریور 1394 ساعت 02:24 | 34.8K بازدید | 0 دیدگاه

در شب سوم نیز ادامه یافت؛

شکست‌های شگفت انگیز در کشتی فرنگی

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان ممکن است برای ایران به پایان رسیده باشد؛ البته این به شرطی است که آساکولوف کشتی گیر تنومند ازبکستانی در مسابقه نیمه نهایی مغلوب حریف بشود.

شکست‌های شگفت انگیز در کشتی فرنگی
به گزارش "ورزش سه"، آخرین روز این رقابت ها در وگاس آغاز خوشی برای ایران داشت و حبیب الله اخلاقی با دو کشتی قدرتمند خود را به مرحله ماقبل نیمه نهایی رساند، اما در شرایطی که همه چیز آماده صعود او به مرحله بعد بود، فن کمر ناگهانی حریف اخلاقی را به پل برد و شانه های وی را با تشک آشنا کرد. این شکست ناباورانه در ادامه باخت های تلخ کشتی گیران ایران در این رقابت ها بود: کشتی گیرانی مثل افشین بیابانگر، یوسف قادری، حمید سوریان و حتی سعید عبدولی که همگی می توانستند در مسابقات امسال نتایج بهتری داشته باشد و مدال های خوش رنگ تری بگیرند.

مسابقات امسال نکته مهمی را در خود داشت و آن موضوع آمادگی صددرصد برای رقابت در سطح اول کشتی جهان بود. کشتی گیران ایرانی شاید به اندازه چند درصد تا قهرمانی جهان فاصله داشتند. درصدهایی که اگرچه اندک به نظر می رسید اما تاثیر شگفتی در نتیجه داشت در صورتی که اخلاقی دوباره به جدول رقابت ها بازگردد، زخم های کشتی فرنگی ایران کمی التیام خواهد یافت وگرنه این رقابت ها را باید همیشه به عنوان یک میدان بزرگ ناکامی به خاطر بسپارید، میدانی که اگر می توانست درخشان ترین شب های کشتی فرنگی ایران را برای ما رقم بزند.

دیدگاه‌ها