کد خبر : 1266257 | 20 شهریور 1394 ساعت 08:45 | 112.6K بازدید | 0 دیدگاه

برنزی به رنگ طلا

شروع خوب تیم آزاد با احمد محمدی

سید احمد محمدی کشتی گیر درخشان ایران با وجود شایستگی کامل برای دریافت طلا ، به مدال برنز قناعت کرد .

شروع خوب تیم آزاد با احمد محمدی
به گزارش " ورزش سه "، سید احمد محمدی، آزاد کار قائم شهری تیم ملی اولین نماینده ی ایران در این مسابقات بود و سه کشتی گیر دیگر کشورمان از امشب بر روی تشک مسابقات خواهند رفت.محمدی در دور اولین مسابقه اش دیوید هابات از اسلوونی را 12 بر صفر شکست داد و در دور بعد مارن کوبایی را با نتیجه ی قاطع 6 صفر از پیش رو برداشت.

دارنده مدال طلای آسیا در مرحله ی بعد مقابل برنت مک کالف آمریکا قرار گرفت و با یک کشتی فوق العاده تواسنت ، حریف سرسختش سرسخت را 5 بر 4 شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت که در این مرحله نیز بوشر از رومانی را با نتیجه 6 بر یک شکست داد .

نماینده ی ایران برای صعود به فینال فرانک چامیزو مارکوئز کشتی گیر کوبایی الاصل ایتالیایی را در پیش داشت و در حال ناباوری برابر این کشتی گیر قدر ضربه فنی شد و از صعود به فینال باز ماند.

سید احمد محمدی کشتی گیر وزن 65 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد ایران توانست در دیدار رده بندی با پیروزی 15-5 برابر حریف سرشناس آذربایجانی خود طغرل عسگراف اولین مدال را برای شاگردان خادم کسب کند.عسگراف دارنده ی مدال طلای المپیک لندن نیز بوده است.محمدی با این مدال سهمیه المپیک وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد را نیز برای ایران به ارمغان آورد.

دیدگاه‌ها