کد خبر : 1266261 | 20 شهریور 1394 ساعت 09:22 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

صبا بعد از تعطیلات متحول شده است

فرشاد فلاحت زاده می گوید هدف اصلی شان صعود به لیگ یک و سپس به لیگ برتر است .

صبا بعد از تعطیلات متحول شده است
فرشاد فلاحت زاده در گفت و گو با " ورزش سه " درباره ی بازی با صبای قم در جام حذفی گفت : بازی بسیار تاکتیکی از دو تیم شاهد بودیم ، تیم های آقای دایی همیشه خوب بوده اند و زیبا بازی می کنند.آریالای دایی با تمام قوا به این بازی آمده بود و این نشان می دهد که آنها روی تیم ما حساب ویژه ای باز کرده اند. ما 6 بازی تدارکاتی سنگین داشتیم تا به صبا رسیدیم .ما با تیم های لیگ برتری و البته تیم چین تایپه را توانستیم شکست دهیم.

سرمربی تیم نیروی زمینی تهران همچنین گفت : گل هایی که خوردیم روی اتفاقات بود و ما به دلیل اشتباهات فردی گل خوردیم و بر اساس تاکتیک گل زدیم.دو تیم بالغ بر 10 موقعیت داشتند که متاسفانه توپ های ما تبدیل به گل نشد.
صبا بعد از اردویی که در اردبیل داشت یک تیم دیگر شده و به خوبی متحول شده است و این تیم صبا یکی از مدعیان لیگ خواهد بود.هدف ما تنها حضور در جام حذفی بود و هدف اصلی ما صعود به لیگ یک و سپس لیگ برتر بود، جا دارد از مدیریت نیروی زمینی تشکر کنم که زحمات زیادی برای تیم ما می کشند .

همچنین سعید فرهادی، سرپرست نیروی زمینی در گفت و گو با " ورزش سه " گفت : ما از بازی بازیکنانمان رضایت داریم و این می تواند یک تجربه ی خوب برای تیم ما باشد.هدف اصلی ما صعود از لیگ دو است و مطمئنا با تلاش بچه ها و کادر فنی به این هدف می رسیم.این باخت چیزی از ارزش های بچه های ما کم نخواهد کرد.تمرینات بعدی ما برای حضور در لیگ دو از روز سه شنبه در زمین اختصاصی نیروی زمینی برپا خواهد شد.

فرهادی در انتها گفت : تلاش بازیکنان و کادر فنی در این بازی شایسته تقدیر بود و موقعیتهای ما به خصوص در دقایق پایانی بازی گل تبدیل میشد الان ما دریک هشتم جام حذفی حضور داشتیم.
بازی زیبای بازیکنان در جریان این دیدار نشان از توان و همت بالای مجموعه تیم برای صعودی مقتدر به یک داشت و همه نمایش خیره کننده تیم را در این بازی دیدند

دیدگاه‌ها