کد خبر : 1267461 | 24 شهریور 1394 ساعت 16:00 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

خیری و سه امتیاز ارزشمند

پدیده 1 - سیاه جامگان 0 / دربی مشهد به کام مهاجری

پدیده مشهد موفق شد در دربی مشهد با گلی که مهدی خیری به ثمر رساند این بازی را به سود خود خاتمه دهد.

پدیده 1 - سیاه جامگان 0 / دربی مشهد به کام مهاجری
به گزارش "ورزش سه"، پدیده ای ها در حالی به مصاف تیم همشهری یعنی سیاه جامگان می روند که دو تیم در جدول جایگاه دهم و یازدهم را دارند. تیم میزبان، پدیده از 5 دیدار گذشته خودش ا برد، دو باخت و دو تساوی به دست آورده است و در جایگاه یازدهم جدول قرار گرفته ولی سیاه جامگان با 2 پیروزی و 3 شکست بالاتر از تیم همشهری و در جایگاه دهم جدول جای دارند. بدون تردید این بازی علاوه بر رقابت در جدول حساسیتهای دربی را هم در پی دارد.

هفته ششم لیگ برتر، ورزشگاه ثامن مشهد، ساعت: 17
داور: مهدی مرجان زاده، کمکها: سجاد طوری، علی اکبر نوری
اخطار: سالار افراسیابی(62) سیاه‌جامگان - ابوالحسن جعفری(84) پدیده

پدیده:
مجتبی روشنگر، محمد حسین مرادمند، محمود خمیسی، کریم احمدی، محمدرضا ناصحی، غلامحسین بادامکی، یونس شاکری (دقیقه 90، علی مردانی)، محسن یوسفی (دقیقه 64، میلاد غریبی)، میر مهدی خیری ( دقیقه 82، ایگور پراهیچ)، ابوالحسن جعفری، میثم نقی زاده
سرمربی: رضا مهاجری

سیاه‌جامگان:
محسن فروزان، بهروز افشار، میثم حسینی، امیرحسین صدقی، رضا شربتی، سالار افراسیابی، احمد کامدار (دقیقه 66، داسیلوا)، علیرضا نقی‌زاده، سید پیمان میری (دقیقه 77، محسن دلیر)، فرزاد زامهران (دقیقه 48، امید سینک)، رضا عنایتی
سرمربی: سعید رمضانی

شرح بازی:

دربی مشهد با گلی که مهدی خیری در همان نیمه اول به ثمر رسانده بود به سود پدیده خاتمه یافت تا سه امتیاز شیرین نصیب مهاجری و شاگردانش شود.
دربی مشهد که از نظر فنی کیفیت فنی کمی داشت از نظر فیزیکی درگیرانه و با خشونت همراه بود و در حالی که پدیده شرایط بهتری در این بازی با فرصت های مناسب به دست آورده بود در نهایت با سه امتیاز از ثامن خارج شد.

شرح گل:

پدیده یک سیاه جامگان 0: (مهدی خیری، دقیقه 18): مهدی خیری موفق شد از درون شش قدم گل برتری تیمش را در این دیدار به ثمر برساند؛ روی یک ارسال کوتاه خیری در ابتدا تاثیر ناقصی روی توپ داشت که در ادامه با کنترل توپ با پای مخالف موفق شد دروازه فروزان را باز کند.

دقایق حساس:

دقیقه 30: رضا عنایتی با شوتی دیدنی دروازه مجتبی روشنگر را تهدید کرد که ضربه اش توسط دروازه بان پدیده دفع شد.
دقیقه 37: یونس شاکری موفق شد دروازه محسن فروزان را باز کند که در ادامه داور با اعلام آفساید این گل پدیده را مردود اعلام کرد.
دقیقه 40: یونس شاکری فرصت خوبی داشت تا این بار دروازه سیاه جامگان را باز کند که بی دقتی اش این فرصت را از او گرفت. شاکری پاس رو به بیرون مهدی خیری را از درون هجده قدم به بیرون زد.
دقیقه 53: ضربه سر زیبای رضا عنایتی به تیرک دروازه پدیده برخورد کرد تا این فرصت برای سیاه جامگان از دست برود و در بازگشت هم شاگردان رمضانی موفق به باز کردن دروازه روشنگر نشدند و داور به نشانه آفساید در سوت خود دمید.
دقیقه 60: سینک در اولین فرصتش در این بازی را در این لحظه با شوتی به سمت دروازه پدیده به دست آورد که روشنگر آن را مهار کرد.
دقیقه 75: روی یک ضربه ایستگاهی امید سینک صاحب فرصت شد که ضربه اش را به سبک رونالدو نواخت اما با اختلافی عجیب به بیرون رفت.
دقیقه 76: رضا ناصحی با شوتی محکم دروازه سیاه جامگان را تهدید کرد که فروزان ضربه اش را دفع کرد.
دقیقه 80: محسن دلیر هم در بدو ورودش با ضربه ای سنگین دروازه پدیده را تهدید کرد که توپ بعد از برخورد به مدافع حریف به کرنر رفت.
دقیقه 90: بار دیگر ضربه ایستگاهی برای سیاه جامگان را این بار هم امید سینک نواخت که توپش با اختلاف به بیرون رفت.

بهترین بازیکن:

مهدی خیری با به ثمر رساندن گل سه امتیازی اش در این دربی شایستگی لازم را برای کسب عنوان بهترین بازیکن زمین را داراست و البته نباید از عملکرد یونس شاکری و تلاش بی وقفه او برای رسیدن به گل گذشت.

حاشیه بازی:

• رضا مهاجری، سرمربی سابق سیاه جامگان که به همراه این تیم موفق به صعود به لیگ برتر شده، در این فصل هدایت پدیده را برعهده گرفت و البته بعد از گل برتری تیمش شادی نکرد.
• سعید رمضانی که با توجه به اخراج رسول خطیبی هدایت سیاه جامگان را برعهده گرفته، موفق به دریافت کارت مربیگری اش نشد و در نهایت ناچار شد از روی سکوها، هدایت سیاه جامگان را در این بازی برعهده بگیرد.

دیدگاه‌ها