کد خبر : 1267839 | 25 شهریور 1394 ساعت 19:08 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

این بار اتهامات سیاه‌جامگان را پیگیری قانونی می‌کنیم

سرآسیایی: زور می‌زنند تا برد دربی را کمرنگ کنند!

قائم‌مقام باشگاه پدیده مشهد گفت: آقایان با دامن زدن به ادعاهای منسوخ شده زورشان را می زنند تا برد ما را در دربی کمرنگ کنند.

سرآسیایی: زور می‌زنند تا برد دربی را کمرنگ کنند!
مجتبی سرآسیایی در گفتگو با "ورزش سه" با بیان مطلب فوق اظهار داشت: من فکر می‌کنم بیشتر از هر زمانی بعد از باخت سیاه‌جامگان بود که از سوی دوستان به حواشی پرداخته و ادعاهای منسوخ شده پررنگ شد، به خاطر اینکه برد ما را از رنگ و لعاب بیاندازند و در این راه هم هر چیزی را دستاویز کردند تا صورت برد تیم بزرگ پدیده را خراب کنند.

وی افزود: البته که سیاست باشگاه پدیده پرداختن به حواشی و مسائل به ظاهر بی‌اهمیت دوستان نیست اما این بار فرق می‌کند و باید در بحث مدیریتی جوابگو باشیم. دوستان با اینکه از همان سالی که در لیگ یک حضور داشتند به عناوین مختلف بحث‌های منسوخ و تکراری‌ای که ریشه در افکار ناسالم مطرح‌کنندگان داشته و دارد را مطرح می‌کردند که اوج آن بعد از صعود بی‌حاشیه پدیده به لیگ برتر و کوتاه ماندن دست دوستان بود.

قائم‌مقام پدیده مشهد تاکید کرد: اعتقاد دارم همگام با ارتقاء جایگاه تیم‌ها به دسته‌های بالاتر، تفکرات و ادبیات گفتاری مجموعه‌ها نیز باید بزرگتر و بهتر شود اما متاسفانه مشاهده می‌شود که هنوز بعضی از مدیران از ادبیات لیگ‌های دسته های پایین‌تر خود و حرفهایی که در این سطح نیست استفاده می‌کنند.
وی با بیان اینکه پدیده شانس پیروزی پرگل‌تری برابر سیاه‌جامگان داشته، یادآور شد: حساسیتی که به واسطه دربی بودن نمی‌توانیم منکرش شویم کیفیت بازی را تحت‌تاثیر قرارداده بود اما خدا رو شکر توانستیم با برتری خوبی برنده این بازی باشیم که شاید اگر دقت می‌کردیم و موقعیت‌هایمان گل می‌شد نتیجه خیلی فرق می‌کرد. ضمن اینکه بازی سیاه‌جامگان و شخصیت فنی آنها با تمام حساسیت‌ها دوست داشتنی بود و از اینکه در زمین می‌دیدم یکی مثل رضا عنایتی اینقدر تلاش می‌کند و تیمش را کمک می‌کند جای خوشحالی داشت.

سرآسیایی در پاسخ به اینکه موضوع کریم احمدی چه بود که از سوی سیاه‌جامگان هم به آن پرداخته شد، اذعان کرد: ایشان پرونده‌ای در کمیته انضباطی مربوط به دو سه سال قبل تیم شیرین‌فراز کرمانشاه داشت که این پرونده به جایی رسید که در بازی با صبای قم ایشان از لحاظ کمیته انضباطی محکوم شده بود تا 30میلیون به کرمانشاهی‌ها پرداخت کند. یک روز قبل بازی صبا این موضوع را اعلام کردند که محروم است.
وی ادامه داد: ما همان‌جا مبلغی از بدهی ایشان را پرداخت کردیم و تعهد دادیم تا در بازه زمانی دیگری مابقی را پرداخت کنیم. قبل از دربی دوباره حکم آمد که باید مابقی پرداخت شود والا احمدی نمی‌تواند بازی کند. این مورد شب بازی به ما اعلام شد که فردای آن به کفاشیان نامه زدیم که آن را از محل طلب مان از سازمان لیگ برداشت کنند، ایشان هم مساعدت کردند و نامه زدند و کار انضباطی احمدی انجام شد.

قائم‌مقام پدیده مشهد در بخش دیگری از صحبت‌های خود به مسئله عوض شدن داوری پرداخت و یادآور شد: ما هم یک ساعت و نیم قبل از بازی از زبان رفیعی (ناظر داوری) متوجه شدیم که داور عوض شده و تهمت‌هایی که مدیران سیاه‌جامگان به ما زده‌اند اگر ثابت نشود قطعا پیگرد قانونی دارد چون این بار از آن نمی‌گذریم و تا آخر می‌رویم.

سرآسیایی در پایان خاطرنشان کرد: آنها نه تنها فوتبال پدیده بلکه فوتبال ایران را زیر سئوال برده‌اند. با ادعاهای دوستان تمام سیستم فوتبال و مجریان و داوران زیر سئوال رفته و اگر هر کسی هر چیزی به ذهنش می‌آید را بیان کند که سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. البته که همه عادت کرده‌اند و می‌دانند وقتی سیاه‌جامگان نتیجه نگیرد، فوتبال ایران اوج کثیفی است و وقتی می‌برند همه چیز خوب است و گل و بلبل.

دیدگاه‌ها