کد خبر : 1268400 | 28 شهریور 1394 ساعت 15:51 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

حریفان نصرآزادانی و یعقوبی مشخص شدند

حریفان دو نماینده کشورمان در مرحله دوم مسابقات تکواندوی گرندپری ترکیه مشخص شدند.

حریفان نصرآزادانی و یعقوبی مشخص شدند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، آخرین روز مرحله دوم مسابقات گرندپری ترکیه در سال 2015 فردا (یکشنبه) با مبارزات تکواندوکاران اوزان 57- کیلوگرم زنان و 68- کیلوگرم مردان پیگیری می‌شود که علیرضا نصرآزادانی و ابوالفضل یعقوبی نمایندگان کشورمان هستند.

با انجام قرعه‌کشی این دو وزن پایانی رقبای نمایندگان کشورمان مشخص شدند که بر این اساس علیرضا نصرآزادانی در نخستین گام به مصاف ماریو سیلوا از پرتغال می‌رود و در صورت پیروزی باید با برنده دیدار قبرس و مکزیک رقابت کند.

همچنین ابوالفضل یعقوبی ابتدا با ماکسیم پوتوین از کانادا مبارزه خواهد کرد و در صورت برتری مقابل این بازیکن به مصاف نماینده انگلیس و اسپانیا می‌رود.

تیم ایران در روز اول این رقابت‌ها توسط سجاد مردانی به مدال نقره رسید و روز دوم نیز هم‌اکنون در ورزشگاه یاشار دوغو شهر سامسون ترکیه در حال برگزاری است.

مسابقات گرندپری با حضور 32 تکواندوکار برتر رنکینگ المپیکی و در چهار وزن المپیکی زنان و مردان پیگیری می‌شود. این رقابت‌ها G4 است و به دارندگان مدال طلا 40 امتیاز، نقره 24 امتیاز و برنز 14.4 امتیاز در راستای افزایش امتیازات برای کسب سهمیه ریو 2016 تعلق خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها