کد خبر : 1268848 | 30 شهریور 1394 ساعت 01:15 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

به بهانه نهمین بازی ایران مقابل استرالیا؛

تلخ و شیرین های ایران و استرالیا

تیم های ملی والیبال ایران و استرالیا 5 بازی رسمی تا به حال با یکدیگر داشته اند که سهم ایران 4 پیروزی در این جدال ها بوده است.

تلخ و شیرین های ایران و استرالیا
به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران امروز ساعت 12:40 در نهمین بازی خود از سری مسابقات جام جهانی رو در روی استرالیا قرار می گیرد. این ششمین دیدار ایران مقابل حریف اقیانوسیه ای خود است که در 5 بازی گذشته 4 پیروزی سهم ایران بوده که این موضوع نشان از برتری کیفی ملی پوشان کشورمان مقابل حریف است.

شاید پیروزی 3 بر صفر ایران مقابل استرالیا در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان در سال 2005 یکی از شیرین ترین پیروزی های کشورمان در مقابل استرالیا بوده است اما همان یک شکست در 2012 قطعا یکی از تلخ ترین باخت های ایران در طول تاریخ خود بوده است. این شکست در بازی های انتخابی المپیک لندن رقم خورد و همین دیدار حکم تعیین نماینده آسیا در المپیک را داشت که در نهایت استرالیا موفق به حضور در این مسابقات شد و ایران در عین ناباوری از حضور در این رویداد مهم جا ماند.

حالا یک بار دیگر دو تیم در ششمین جدال خود در جام جهانی والیبال به مصاف هم می روند که پیروزی در بازی امروز می تواند تا حد زیادی در تعیین جایگاه تیمی برنده دیدار موثر باشد.

دیدگاه‌ها