کد خبر : 1268888 | 30 شهریور 1394 ساعت 09:36 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

رودکی: راه نجات جودو بازگشت درخشان است

سنگین وزن جودوی ایران گفت: تنها کسی که می‌تواند جودو را از شرایط فعلی خارج کند، محمد درخشان است که این رشته سال‌ها با او موفق بود.

رودکی: راه نجات جودو بازگشت درخشان است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، محمدرضا رودکی اظهار داشت: تنها کسی که می‌تواند جودو را از شرایط فعلی خارج کند، محمد درخشان است. واقعاً نمی‌دانم در این رشته چه خبر است. یک روز رئیس استعفا می‌دهد و بعد از این کار باز هم به کار خود ادامه می‌دهد. روز دیگر همین رئیس مدیر تیم‌های ملی را برکنار می‌کند تا میراسماعیلی تنها به عنوان نایب رئیس که بیشتر یک سمت نمادین است، در جودو باشد.

وی ادامه داد: بعد از چهار سال استعدادیابی یک تیم کامل و نسبتاً خوب هم نداریم و با این تفاسیر اصلاً نمی‌شود آینده‌ای را برای این رشته ترسیم کرد. همه باید همدل شوند تا درخشان به این رشته بازگردد. تمام افتخاراتی که جودو به دست آورده به همراه او بوده و نمی‌شود این موضوع را نادیده گرفت. او تنها کسی است که می‌تواند جودو را از وضعیت خارج کند.

سنگین وزن جودو عنوان کرد: باید در این رشته تغییرات اساسی رخ دهد تا به این ترتیب بتوانیم به این رشته المپیکی امیدوار باشیم. به این ترتیب نمی‌شود کار کرد و امیدوارم مسئولان وزرات ورزش و جوانان به این موضوعات توجه کنند.

دیدگاه‌ها