کد خبر : 1269328 | 31 شهریور 1394 ساعت 15:45 | 15.1K بازدید | 1 دیدگاه

حبیبی: 4 گلر خوب ایران در ملوان بازی می‌کنند

مربی تیم ملوان می گوید دروازه بانانی را به این تیم می آورد که تمام فکر و تمرکزشان روی تیم و موفقیت ملوان باشد و دو گلر اصلی این تیم از این قاعده مستثنی نیستند.

حبیبی: 4 گلر خوب ایران در ملوان بازی می‌کنند
به گزارش "ورزش سه"، محمد حبیبی در رابطه با وضعیت دروازه بانی در این تیم و حضور پاشنکو به عنوان دروازه بان اول فعلی ملوانان گفت: خدا را شکر در حال حاضر در این پست هیچ مشکلی نداریم، چهار دروازه بان فوق العاده داریم که با تمام تلاش در خدمت تیم هستند، در چهار پنج بازی اول حسینی درون دروازه ایستاد، اتفاقا شاید در یکی دوگل از گل هایی که پذیرفته بودیم رد پای وی دیده می شد اما بهرحال به این نتیجه رسیدیم که پاشنکو درون دروازه بایستد تا در بازی های آینده بازهم نوبت به حسینی برسد.

وی ادامه داد: در حال حاضر نه بنده و نه آقای استیلی اعتقادی به سیستم چرخشی در بین دروازه بانان نداریم ولی باید قبول کنیم که حسین در یکی دوسال گذشته پیشرفت چشمگیری داشت و بدون شک آینده برای اوست و در بازی های آینده ملوان یقینا بازهم نوبت به او خواهد رسید و بازهم می تواند بدرخشد، بهرحال آینده برای جوان هاست و امثال حسینی باید خود را به دروازه تیم ملی فوتبال این مملکت برسانند.
حبیبی در رابطه با حضور مجدد پاشنکو در این تیم گفت: در یکسال و نیمی که سرگئی در ایران نبود من از او خبر داشتم و می دانستم که چه کیفیتی دارد، وی در یکی از دو تیم اول مولداوی به عنوان کاپیتان و دروازه بان اصلی فعالیت می کرد و در ابتدای فصل از میان گزینه هایی که داشتیم آقای قلعه نویی به انتخاب من احترام گذاشتند و وی به انزلی آمد. در چند بازی ابتدایی نیز که روی نیمکت نشست مانند یک دوست به حسین کمک می کرد، پاشنکو از نظر اخلاقی نیز انسان فوق العاده است.

وی ادامه داد: در تیمی که من مربی گری می کنم دروازه بان ها باید با یکدیگر رفیق و هم اتاق باشند که تا الان همین گونه هم بوده است. گلرهای تیم ما باید به تصمیم کادرفنی احترام بگذارند. خوشبختانه آقای استیلی نیز کاملا مشورت پذیر است و رضایت کامل از گلرهای تیم دارد، البته بنده هم همیشه دروازه بانانی را به این تیم می آورم که تمام فکر و ذکرشان و همه تمرکز آنها فقط روی تیم و موفقیت ملوان باشد.
مربی ملوانان راجع به دروازه بانان دیگر این تیم گفت: این اغراق نیست که هر چهار دروازه بان حاضر در ملوان از بهترین ها هستند. به غیر از پاشنکو و حسینی، ما قویدل و میرزازاد را هم داریم، قویدل که در لیست اصلی پنجاه نفره تیم ملی امید است و میرزازاد هم دروازه بان اصلی تیم ملی جوانان.

حبیبی در پایان راجع به نظرسنجی برنامه نود راجع به دروازه بان برتر و انتخاب احمدرضا عابدزاده گفت: به نظر من هر دروازه بانی را باید با هم دوره ای های خودش قیاس کرد، شاید خیلی ها بازی های مرحوم حجازی یادشان نیاید. او دروازه بانی باکلاس و خوش استیل بود که دقیقا می شود گفت دروازه بان مسابقه بود، با عابدزاده هم بازی های زیادی انجام دادم و او را به خوبی می شناسم، با وی در اردو هم بودم و می دیدم که چقدر در تمرینات جدی بود و در بازی ها تیم را نجات می داد، آقایان رحمتی و میزاپور هم از بهترین دروازه بانان ما بودند اما با احترام برای همه دوستان من هم عابدزاده را انتخاب می کنم.

دیدگاه‌ها