کد خبر : 1269569 | 01 مهر 1394 ساعت 15:30 | 18.9K بازدید | 1 دیدگاه

آشوبی: مسکن ندادند، سر تمرین نرفتم

مدتی است که فرزاد آشوبی به دلیل مشکل مسکن در تمرینات استقلال اهواز حاضر نمی‌شود.

آشوبی: مسکن ندادند، سر تمرین نرفتم
به گزارش "ورزش سه"، آشوبی در همین رابطه گفت: طبق قرارداد باشگاه باید برای من خانه می‌ گرفت اما 45 روز از زمانی که قرارداد بستم می‌ گذرد ولی هنوز حرکتی انجام نداده اند و این موضوع واقعا قابل تحمل نیست بنابراین من هم تصمیم گرفتم به تمرینات نروم.

او در مورد اینکه آیا تا به حال پولی از باشگاه استقلال اهواز دریافت کرده یا خیر ادامه داد: من خیلی به بحث مالی ورود نمی‌ کنم، به هر حال در دادن پرداختی ها کمی بالا و پایین می‌ شود. البته تا آنجایی که من یادم هست همیشه پول ها را دیر داده اند ولی چیزی که در وهله اول برایم اهمیت دارد تهیه مسکن توسط باشگاه است زیرا من یک بازیکن متاهل هستم و باید هر جا می‌ روم خانواده ام کنارم باشند.

وقتی از این بازیکن سوال شد نظر مالک باشگاه در مورد نرفتنش به تمرین چیست افزود: من با اقای ملکی در ارتباط هستم و خیلی وقت پیش گفته بودم که اگر اقدامی برای خرید خانه نکنید نمی‌ توانم کمک کنم زیرا این شرایط برای من قابل تحمل نیست و باید هر چه زودتر موضوع حل شود. من نمی‌ توانم 3، 4 روز در اهواز باشم و 2 روز در تهران کنار خانواده ام. اگر قرار است یک بازیکن کیفیت لازم را درون زمین داشته باشد، باید آرامش داشته باشد ولی با این شرایط من نه می‌ توانم روی فوتبالم تمرکز کنم و نه زندگی شخصی ام.

دیدگاه‌ها