کد خبر : 1269911 | 03 مهر 1394 ساعت 10:26 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

پازاج: کمک بنا نمی‌شوم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی به احتمال بازگشت محمد بنا به تیم ملی واکنش نشان داد و گفت: تابع تصمیم شورای فنی است.

پازاج: کمک بنا نمی‌شوم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، احد پازاج درباره پیشنهاد شورای فنی کشتی فرنگی به محمد بنا برای قبول سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان و احتمال برکناری‌اش از این پست اظهار کرد: در شورای فنی بزرگان کشتی فرنگی ایران و پیشکسوتان این رشته حضور دارند و هر تصمیمی که بگیرند، برای من قابل احترام است و تابع آن خواهم بود.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی افزود: باید همگی تلاش کنیم تا کشتی فرنگی همچنان در صحنه رقابت با مدعیان جهان باشد. در جلسه‌ای که امروز (چهارشنبه) برگزار شد، به اعضای شورای فنی اعلام کردم تیم ملی کشتی فرنگی ایران همیشه قهرمان دنیا نبوده و در طول تاریخ، تنها سه بار بر روی سکو رفته که یک مرتبه آن مربوط به سال گذشته بود که من هدایت این تیم را بر عهده داشتم و توانستیم برای نخستین بار قهرمان جهان شویم.

وی خاطرنشان کرد: کشتی فرنگی همیشه در رقابت‌های قهرمانی جهان نوسان داشته و ما فقط در آزاد برای چند سال متوالی توانستیم در کورس قهرمانی باشیم و آن هم به دلیل پشتوانه قوی کشتی آزاد در ایران است. بخشی از دلایل ناکامی تیم ملی در مسابقه‌های لاس‌وگاس به کادر فنی تیم ملی و همکاران من باز می‌گردد و برخی هم به اشتباهات فردی کشتی‌گیران مربوط می‌شود. البته همکاران من توان‌شان در همین حد بود و تمام سعی خود را انجام دادند. همه عوامل دست به دست هم داد و این نتایج به دست آمد.

پازاج افزود: تعداد زیادی از کشتی‌گیران به دلیل تغییر قوانین و اخطار بازنده شدند. مثلا انگشت گرفتن در این رقابت‌ها به سختی با جریمه داوران می‌شد که این موضوع تاثیر زیادی در نحوه نتیجه‌گیری ما داشت.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در پاسخ به این سوال که در صورت قبول سرمربیگری تیم ملی از سوی محمد بنا، آیا حاضر است به عنوان کمک مربی در تیم ملی به فعالیت خود ادامه دهد گفت: به عنوان مربی در تیم ملی نخواهم ماند اما هر کمکی که از دستم بربیاید برای کشتی فرنگی ایران انجام می‌دهم.

دیدگاه‌ها