کد خبر : 1270358 | 04 مهر 1394 ساعت 17:34 | 56.4K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش باشگاه راه آهن به خداحافظی زرگر

باشگاه راه آهن که در دیدار روز گذشته شان برابر استقلال از نظر داوری لطمه دیدند، نسبت به خداحافظی زرگر واکنش نشان دادند.

واکنش باشگاه راه آهن به خداحافظی زرگر
به گزارش "ورزش سه"، حسین زرگر داور دیدار استقلال برابر راه آهن با اشتباهات خود باعث شد تا راه آهنی نتیجه پیروزی شان را برابر این تیم از دست بدهند. این داور امروز ضمن عذرخواهی از مسوولان و بازیکنان راه آهن اعلام کرد از دنیای داوری خداحافظی خواهد کرد.

باشگاه راه اهن به همین منظور بیانیه ای منتشر کرده و نسبت به این تصمیم واکنش نشان داده است که در ادامه متن بیانیه منتشر شده این باشگاه را می خوانید.

خداحافظی نه؛با شما به صداقت سلام می کنیم
عذر خواهی آقای زرگر قاضی دیدار راه آهن یزدان و استقلال ما را به آینده داوری امیدوار کرد.
باشگاه راه آهن یزدان همواره به سلامت جامعه داوری فوتبال کشور اعتقاد داشته و حتی با وجود مشکلات داوری بازی با استقلال کلیه عوامل باشگاه در کمال احترام نسبت به این مسائل موضع گیری کردند و این منشور رفتاری ما در مقابل قاضیان زحمت کشی است که مانند هر انسانی مصون از خطا و اشتباه نیستند.

آقای زرگر با شجاعت اشتباه خود را پذیرفته و از باشگاه ما و سرمربی تیم عذر خواهی نموده است. جز این هم از این داور خوب فوتبال کشورمان که همواره در زمره بهترین ها بوده انتظاری نمی رفت. او اخلاق برتر خود را به اثبات رساند تا همگان بدانند جامعه داوری فوتبال کشور چه افراد متین و با اخلاقی را در خود پرورانده است.

زرگر از احتمال خداحافظی اش خبر داده و این احتمال تلخی است که باشگاه راه آهن یزدان تا سر حد توان خود برای عدم تحقق آن تلاش خواهد کرد. داوری که با هزینه بسیار به جایگاه امروز خود رسیده متعلق به خودش نیست بلکه سرمایه فوتبال ماست. سرمایه ای ارزشمند که خوشبختانه در تمام این سالها نشان داده روز به روز در مسیر پیشرفت قرار دارد و از دست دادن این سرمایه ضربه ای به فوتبال ما خواهد بود.

نه جناب زرگر؛ بمان تا با هم به صداقت در فوتبال مان سلام کنیم. بمان تا در کنار هم فوتبالی بسازیم که همه از آن لذت ببریم. ما بر این باوریم که شما و همکارانتان با تمام توان در راه اعتلای فوتبال و سطح داوری آن تلاش می کنید و منصفانه نیست اگر کاستی ها را در هزار ضرب کرده و از خوبی هایتان جذر بگیریم.

باشگاه راه آهن یزدان آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با جامعه داوری در راستای پیشرفت داوری ها اعلام و اظهار امیدواری می کند فوتبال مان و داوران آن همواره در اوج باشند.

از کمیته محترم داوران هم خواستاریم چنانچه مقررات اجازه دهد از محروم نمودن داور خودداری نمایند زیرا این محرومیت هیچ تاثیری در سرنوشت این باشگاه و نتیجه حاصله ندارد و تنها چند هفته فوتبال مان را از داشتن داوری خوب و با اخلاق محروم می سازد.

دیدگاه‌ها