کد خبر : 1270482 | 05 مهر 1394 ساعت 08:52 | 3.5K بازدید | 1 دیدگاه

برای دیده شدن به پدیده آمدم

مرادمند: هدف ما صعود به المپیک است

مدافع پدیده مشهد که یکشنبه با تیم‌ملی امید راهی قطر می‌ شود در مورد شرایط این تیم و همچنین تیم باشگاهی اش بعد از دیدار با ملوان توضیحاتی می‌ دهد.

مرادمند: هدف ما صعود به المپیک است
به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین مرادمند در مورد کسب تساوی مقابل ملوان در انزلی گفت: بازی خوبی بود، باید 3 امتیاز را می‌ گرفتیم اما فوتبال همین است، خدا را شکر در زمین حریف بازی خوبی با یک تیم ریشه دار انجام دادیم و همین که توانستیم یک امتیاز را بگیریم خودش خوب است.

او در مورد فراز و نشیب پدیده و اینکه چرا با توجه به نمایش های خوبشان امتیاز نمی‌ گیرند ادامه داد: راستش را بخواهید ما خودمان هم نمی‌ دانیم دلیلش چیست. فوتبال همین است، یک روز خوب بازی می‌ کنی و نتیجه نمی‌ گیری یک روز هم بازی می‌ کنی اما می‌ بری. اما خدا را شکر یک مربی خوب بالا سر تیم ماست. انشاالله بازی های بعدی بهتر شویم.

این بازیکن در مورد شرایط تیم‌ملی امید برای شرکت در مسابقات غرب آسیا نظرش را اینگونه بیان کرد: فردا با تیم‌ملی امید به قطر می‌ رویم. من قبلا هم گفته ام باز هم می‌ گویم وقتی هدف ما صعود به المپیک است، نباید به این فکر کنیم که با عربستان بازی داریم یا بحرین و عمان. ما باید به فکر بازی های سخت مان در المپیک با تیم های سختی مثل ژاپن، کره، استرالیا و غیره باشیم. درست است که ما یک بار به عربستان باختیم اما اگر 10 بازی دیگر با این تیم انجام دهیم، 9 بازی را می‌ بریم و یک بازی را مساوی می‌کنیم. انشاالله بتوانیم شرایط خوبی در مسابقات داشته باشیم و مردم از ما راضی باشند.

وی که این فصل از سپاهان جدا شد بود و به پدیده مشهد آمد در مورد شرایط پیشرفتش که در این تیم مشهدی مهیا شد افزود: من 3 سال در سپاهان بازی کردم و قطعا مثل هر فوتبالیست دیگری شانس و فرصت به من رسید. بازی با استقلال 19 سالم بود که با میدان رفتم و بهترین بازیکن زمین انتخاب شدم و مقابل 80 هزار تماشاچی یکی از بهترین بازی هایم را به نمایش گذاشتم اما بازی بعدش روی نیمکت نشستم. در دیدار با گسترش فولاد گل زدم و بهترین دفاع را کردم اما باز هم بیرون نشستم و از این مساله بود که ناراحت می‌ شدم و پیش خودم می‌ گفتم مگر می‌ شود یک بازی خوب کار کنی و بازی بعدی اش روی نیمکت باشی پس پاداش خوب بازی کردن تو چه می‌ شود؟ با تمام علاقه قلبی که به سپاهان داشتم تصمیم گرفتم پیشنهاد پدیده مشهد را قبول کنم برای بازی کردن و به چشم آمدن به این تیم آمدم. به هر حال من چند سال در سپاهان بازی کردم و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌ کنم.

دیدگاه‌ها