کد خبر : 1270591 | 05 مهر 1394 ساعت 14:41 | 33.7K بازدید | 2 دیدگاه

چرا قرارداد ریوالدو فسخ شد ؟

معاون باشگاه استقلال ادعا می کند که با درخواست پرویز مظلومی و منصور پورحیدری قرارداد ریوالدو را فسخ کرده است.

چرا قرارداد ریوالدو فسخ شد ؟
به گزارش "ورزش سه"، دو هفته گذشته علی نظری جویباری خبری از ماندن ریوالدو در استقلال داد اما به یکباره امروز قرارداد این بازیکن فسخ شد. او در مورد این تناقض گویی اینطور توضیح می دهد: ما 2 هفته قبل می خواستیم با ریوالدو توافق کنیم و قرارداد او را فسخ کنیم اما آقای مظلومی به ما گفت که اگر راضی می شود به تمرین بیایید او را برگردانیم. به همین دلیل هم ما با او صحبت کردیم و به تمرینات برگشت.

او ادامه داد: اما الان ماجرا فرق کرده است. چند روزی بود که آقای پورحیدری و مظلومی به من می گفتند که این بازیکن دل به تمرین نمی دهد یک روز سر تمرین می آید و خوب تمرین می کند و روز بعد دل و دماغ تمرین کردن ندارد. همین مساله باعث شد که ظرف دیروز و امروز با او صحبت کنیم و قراردادش را فسخ کنیم.

معاون باشگاه استقلال در مورد اینکه گفته می شود مدیربرنامه های ایرانی او 40هزار دلار پول دریافت کرده است هم گفت: این حرفی نبود که من بزنم. من گفتم که ریوالدو چنین ادعایی کرده و حالا اینکه درست باشد یا نباشد را من نمی دانم.

نظری در پاسخ به این سوال که با توجه به نسبت فامیلی مدیربرنامه های ریوالدو با سرمربی استقلال آیا باشگاه می تواند این پول را پس بگیرد یا نه هم گفت: این موضوع به من ارتباط پیدا نمی کند. من گزارش کار را به آقای افشارزاده دادم و ایشان تصمیم می گیرد.

معاون باشگاه استقلال ادعا می کند که ریوالدو باید 30 هزار از پولش را پس بدهد: ما با ریوالدو حساب و کتاب کردیم و او گفت که بابت بازی کردنش برای استقلال 48 هزار دلار باید پول دریافت کند. به این ترتیب او باید 30 هزار دلار پول به باشگاه استقلال پس بدهد. البته من مرجع قضایی نیستم که بدانم آیا او این کار را می کند یا نه؟

او می گوید که استقلال تا نیم فصل نمی تواند به جای ریوالدو بازیکن بگیرد: ما تا نیم فصل نمی توانیم به جای ریوالدو بازیکن جدیدی بگیریم اما با توجه به اینکه یک جای خالی دیگر داریم در صورت صلاحدید پرویز مظلومی می توانیم برای جذب یک بازیکن جدید اقدام کنیم.

دیدگاه‌ها