کد خبر : 1270855 | 06 مهر 1394 ساعت 13:49 | 15.7K بازدید | 2 دیدگاه

چرا مسئولان به استقبال بانوان قهرمان نیامدند؟

الهه عرب عامری نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال معتقدد است آنچه که بیشتر از حضور مسوولین در استقبال از بانوان فوتسالیست مهم است، فراهم کردن امکانات برای آنها است.

چرا مسئولان به استقبال بانوان قهرمان نیامدند؟
عرب عامری به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: من از مطبوعات تعجب می کنم که از صبح با من تماس می گیرند که چرا مسوولین وزارت در استقبال از دختران فوتسالیست ما به فرودگاه نیامده بودند؟! من از طرف وزارت ورزش به عنوان نایب رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شدم، پس نماینده آنها هستم. ضمن اینکه من می دانم که جلسات وزارتخانه و شورای معاونین در روز یکشنبه است وآنها حسابی در این روز سرشان شلوغ است.

او ادامه داد: بیشتر از اینکه دنبال مراسم استقبال باشیم باید دنبال حمایت وزارت ورزش باشیم. بدون تردید امکانات ما در مقایسه با تیم ژاپن که در فینال از ما شکست خورد،قابل قیاس نیست. ولی برای ایستادن بانوان فوتسالیست بر بام آسیا برنامه ریزی شده است. ما برای ان تیم روانشناس آوردم. ماساژور گرفتم. با وجود اینکه نتوانستیم برنامه ریزی برای بازیهای دوستانه خارجی هماهنگ کنیم از تیم ازبکستان دعوت کردیم که به ایران بیاد. در کیش اردوی تفریحی و آماده سازی خوبی برگزار کردیم.

وی افزود: اولین مدال در بانوان بعد از انقلاب در زمان نایب رئیسی من در تکواندو به دست آمد و مسوولین وزارتخانه با شناخت من را در این پست قرار دادند. حرف من این است که امکانات کافی نیست ولی این مقام با برنامه ریزی و تلاش به دست آمده است. در هیچ جای دنیا فوتسال در رده سنی جوانان وجود ندارد ولی ما در ایران با پشتوانه باشگاهها 10 تیم از 10 استان را به مسابقات لیگ فرستادیم بدون اینکه باشگاههای ما چشم داشتی به پاداش یا هدیه ای داشته باشند.

عرب عامری گفت:نکته جالبی که من در این مسابقات دیدم این بود که بازی ایران و مالزی از شبکه های تلویزیونی مالزی پخش نشد چون آنها می گفتند در این صورت وقتی مردم پوشش اسلامی زنان ایران را ببینند به ما ایاد خواهند گرفت.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال، افزود: تا امروز شرایط ما برای برگزاری بازیهای دوستانه مساعد نبود ولی از این به قرار است ما برای تیمهایی که خواستار بازی با ما هستند، کلاس بگذاریم.

دو اتفاق خوب در زمینه فوتبال افتاده است مسابقات گواتمالا و رقابتهای سنگاپور که هر دو تیم فوتبال و فوتسال بانوان و آقایان به این رقابتها صعود خواهند کرد.

دیدگاه‌ها