کد خبر : 1270860 | 06 مهر 1394 ساعت 14:38 | 35.7K بازدید | 3 دیدگاه

مرور کارنامه 4 بازیکن خارجی استتقلال

4 غریبه ناکام در تیم مظلومی

استقلال با وجود مشکلات مالی که دارد 4 سهم خارجی خود را پرکرده است، در حالی که هیچ کدام از آنها نتوانسته اند نمایش درخشانی داشته باشند..

4 غریبه ناکام در تیم مظلومی
به گزارش "ورزش سه"، معمولا باشگاه ها در فصل نقل و انتقالات تلاش می‌ کنند با جذب بازیکنان خارجی کیفیت فنی خود را بالاتر از تیم های دیگر ببرند اما آمار بازیکنان خارجی استقلال نشان می‌ دهد که این باشگاه هرگز نتوانسته بازیکن ویژه ای به جمع خود اضافه کند. بازیکنانی که حالا مظلومی باید در مورد آن تصمیم بگیرد.

مگویان

 هرائر مگویان در بین بازیکنان خارجی استقلال بیشترین بازی را انجام داده است اما او هم نتوانسته انتظارات هواداران این تیم را برآورده کند. مگویان در مجموع 630 دقیقه ای که می‌ توانسته برای تیمش بازی کند، تنها در 204 دقیقه در زمین بازی حضور داشته است. او در بازی با ذوب‌آهن روی گل اول اشتباهی انجام داد که باعث شد سبزپوشان اصفهانی به گل برسند. مگویان تنها در بازی با گسترش فولاد در ترکیب اولیه استقلال قرار گرفت که در آن بازی هم به دلیل مصدومیت خیلی زود مجبور شد زمین بازی را ترک کند و بازی مقابل نفت‌تهران و راه‌آهن را هم از دست داد. او در حال حاضر درخواست فسخ قراردادش را داده است ما مظلومی نتواند از وجود این بازیسکن بهره ببرد..

جاسم کرار

جاسم کرار بعد از مگویان بیشترین دقایق بازی را برای استقلال به ثبت رسانده است اما هرگز نتوانسته برای این تیم عملکرد موفقی داشته باشد. هافبک عراقی استقلال در مجموع 197 دقیقه برای استقلال به میدان رفته است و نه گلی زده و نه موفق شده پاس گلی بدهد. همه این ها را به مشکلاتی که او برای استقلال به وجود آورده است اضافه کنید تا متوجه شوید آیا ماندن او در استقلال با این هزینه گزاف به نفع این تیم بوده است یا نه.

پروپجیچ

مهاجم کروات استقلال با کلی سروصدا در اول فصل با این تیم قرارداد امضا کرد. او با یک آمار گل فوق العاده به جمع آبی ها اضافه شد تا بتواند در کنار سجاد شهباززاده یک فصل رویایی را در استقلال سپری کند. آمار فوق العاده پروپجیچ در حدی بود که باشگاه استقلال را مجاب کرد که برای گرفتن کارت بازی او حتی قانون را هم دور بزند اما در عمل این بازیکن هرگز برای استقلال مثمرثمر نبود. او در طول 156 دقیقه بازی در مسابقات  لیگ برتر برای استقلال، نه گل زده و نه موفق شده در گلزنی استقلال تاثیری داشته باشد.

ریوالدو

ریوالدو را می‌ توان یکی از بدترین خریدهای تاریخ استقلال نامید. بازیکنی که حضورش در استقلال به جز دردسر برای این تیم چیز دیگری نداشت. ریوالدو تا بدین جای فصل 81 دقیقه، یعنی کمتر از یک بازی کامل برای استقلال انجام داده است و هیچ کار مثبتی هم برای این تیم نکرد و حالا هم قرارداد خود را فسخ کرد و به خانه اش برگشت. حضور این بازیکن در ایران وقتی عجیب تر به نظر می‌ رسد که بدانید مدیربرنامه های ایرانی او با سرمربی استقلال نسبت فامیلی دارد.

دیدگاه‌ها