کد خبر : 1270888 | 06 مهر 1394 ساعت 15:00 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسلونا

انریکه: پرکردن جای مسی غیر ممکن است

بارسلونا فردا در نوکمپ، دیدار حساسی مقابل لورکوزن پیش رو دارد و باید بدون مسی مصدوم، برای کسب اولین برد خود در لیگ قهرمانان فصل جدید تلاش کند.

انریکه: پرکردن جای مسی غیر ممکن است
به گزارش "ورزش سه"، مسی نه تنها این بازی که 7 بازی دیگر بارسا را نیز از دست خواهد داد و احتمالا از بازی مقابل رئال مادرید در تاریخ 30 آبان، بار دیگر به ترکیب بارسا اضافه خواهد شد. آبی و اناری ها پس از برتری 2-1 برابر لاس پالماس، خود را برای مقابله با لورکوزن آماده می کنند. دیداری که فردا شب در نوکمپ برگزار خواهد شد.

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا، در نشست خبری این بازی گفت:" لورکوزن تیمی سختکوش است که خیلی خوب دفاع می کند. از لحاظ فیزیکی، آنها یک تیم قدرتمند هستند که فردا می توانند برای ما مشکلات زیادی ایجاد کنند. برای پیروزی بر این تیم باید بهترین بازی خودمان را انجام دهیم."

انریکه در مورد غیبت دو ماهه مسی گفت:" باید کاری را که باید انجام دهیم. شکی نیست که مسی بدون جانشین است اما در بازی های پیش فصل نیز بازی بدون مسی و نیمار را تجربه کردیم.در بارسلونا، همه بازیکنان، از یک ایده و فلسفه پیروی می کنند اما اینکه بخواهم بازیکنی در حد و اندازه های او را جایگزین کنم، غیرممکن است.
بازی در غیاب بهترین بازیکن دنیا،چالشی است که باید با آن روبرو شویم.هر بازیکنی باید وظیفه اش در تیم را به درستی انجام دهد. نیمار باید مثل خودش بازی کند و از سوارز هم همین توقع می رود. بازیکنان اگر آماده باشند، قدم های رو به جلویی بر خواهیم داشت."

انریکه در مورد وضعیت مسی گفت:" او دیروز به کمپ تمرینی آمد و روحیه اش عالی بود. شرایط او را خوب و مثبت دیدم.او دو روز زودتر، روند درمانی اش را شروع کرده و زمان به نفع او در حال سپری شدن است."

سرمربی بارسلونا در مورد خطر چیچاریتو برای مدافعان تیمش گفت:" چیچاریتو مهاجمی گلزن و تکنیکی است که بر قدرت تهاجمی لورکوزن افزوده است. او همچنین یک بازیکن جنگنده در زمین است و بی شک، شانس های گلزنی لورکوزن را بالاتر خواهد برد."

دیدگاه‌ها