کد خبر : 1271117 | 07 مهر 1394 ساعت 12:15 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

آفاق: آماد‌ه‌ایم با هر حریفی دست‌و‌پنجه نرم کنیم

ملی‎پوش بسکتبال ایران با تاکید بر اینکه نتایج دیدارهای روز پایانی مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا تعیین کننده حریف ایران در مرحله سوم این رقابت هاست، گفت: البته هیچ فرقی ندارد با چه تیمی روبرو شویم.

آفاق: آماد‌ه‌ایم با هر حریفی دست‌و‌پنجه نرم کنیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، هشت تیمی که به عنوان برترین های مرحله دوم بیست و هشتمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی آسیا به مرحله یک چهارم نهایی صعود می کنند، پس از یک روز استراحت روز پنجشنبه دیدارهای خود در این مرحله را برگزار می کنند. البته به صورت دقیق مشخص نیست که ایران در این مرحله از مسابقات با چه تیمی روبرو خواهد شد اگرچه از نظر حامد آفاق فرقی ندارد حریف ایران در مرحله حذفی و برای صعود به نیمه نهایی چه تیمی خواهد بود.

این بازیکن در گفتگویی کوتاه با روابط عمومی فدراسیون بسکتبال اظهارداشت: آماده هستیم با هر حریفی دست و پنجه نرم کنیم.

این بازیکن که امروز و در دیدار برابر فلسطین هم برای دقایقی به میدان رفت، یادآور شد: در ابتدا فلسطینی‌ها فکر می‌کردند که می‌توانند ما رو ببرند اما رفته رفته به این واقعیت رسیدند که نمی‎توانند مقابل ایران حرفی برای گفتن داشته بانشند.

آفاق تاکید کرد: بعد از بازی بد روز قبل مقابل فیلیپین، در این بازی هم دفاع ما بهتر بود و هم قدرت واقعی تیم خود را به نمایش گذاشتیم. ما از همان اول بازی با قدرت وارد زمین شدیم.

دیدگاه‌ها