کد خبر : 1271137 | 07 مهر 1394 ساعت 13:00 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

نصرتی: هنوز تیمی در قواره قهرمانی ندیده‌ام

مدافع میانی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز تأکید کرد که بعد از گذشت هفت هفته، هنوز هیچ تیمی خودش را در قواره قهرمانی در لیگ برتر نشان نداده است.

نصرتی: هنوز تیمی در قواره قهرمانی ندیده‌ام
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، محمد نصرتی در خصوص نتایج گسترش فولاد در هفت هفته ابتدایی گفت: ما نتایج نسبتاً خوبی گرفته‌ایم هر چند که معتقدم باید امتیازهای بیشتری کسب می‌کردیم. تیم ما به مروز زمان بهتر می‌شود. در بین تیم‌های لیگ برتر، جزو تیم‌هایی هستیم که خوب فوتبال بازی می‌کنیم. ما خیلی خوب فرصت گل ایجاد می‌کنیم، ولی باید در زدن ضربات آخر بیشتر تمرین و دقت کرده و البته با ریسک بیشتری هم بازی کنیم.

وی در ادامه افزود: مقابل ذوب‌آهن که به انجام بازی با مالکیت توپ معروف است، مالک توپ و میدان بودیم، ولی نتوانستیم از فرصت‌ها استفاده کنیم. باید روی استفاده از فرصت‌ها تمرین کنیم و فکر می‌کنم در آینده قطعاً نتایج بهتری خواهیم گرفت. ما تیم خوبی داریم و قطعاً پیشرفت خواهیم کرد.

نصرتی در خصوص وضعیت بحرانی تراکتورسازی و انتقادهایی که از تونی اولویرا و مسئولان باشگاه تراکتورسازی شده است، گفت: من در حال حاضر بازیکن گسترش هستم و تراکتورسازی هم در لیگ یکی از رقیبان ماست و تیم همشهری گسترش فولاد هم محسوب می‌شود. اگر چنین شرایطی وجود نداشت راحت می‌توانستم در مورد این موضوع حرف بزنم، ولی الان صلاح نیست در مورد تراکتورسازی صحبت کنم.

مدافع گسترش فولاد در پاسخ به این پرسش که امسال کدام تیم شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد، گفت: من هنوز تیمی را ندیده‌ام که خودش را در قواره قهرمانی در لیگ برتر نشان دهد. ما با استقلال که صدرنشین لیگ بود بازی کردیم، ولی این تیم در اندازه یک مدعی تمام‌عیار نشان نداد. بقیه مدعیان مثل سپاهان، نفت، ذوب‌آهن، فولاد، پرسپولیس، تراکتورسازی و ... هم چنین شرایطی دارند.

دیدگاه‌ها