کد خبر : 1271194 | 07 مهر 1394 ساعت 15:49 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

معمای سیاسی و سبک‌دست در استقلال

باشگاه استقلال در این روزها با مشکلات مالی عدیده‌ای روبه‌رو است، مشکلاتی که می‌تواند به دردسری بزرگ برای این تیم تبدیل شود و البته این باشگاه را از قهرمانی دور کند.

معمای سیاسی و سبک‌دست در استقلال
به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اختلاف‌هایی که فصل گذشته بین حمیدرضا سیاسی و باشگاه پرسپولیس پیش آمد، گفته می‌شود او در تلاش هست که این فصل به استقلال کمک مالی کند. البته او شرطی پیش از شروع فصل داشت که 2 عضو از هیات مدیره استقلال را بتواند خودش تعیین کند تا بتواند به صورت غیرمستقیم به این تیم کمک کند.

چند وقتی است که در محافل استقلالی‌ها این موضوع نقل می‌شود که شاهرخ سبک‌دست اسپانسر این باشگاه به نوعی کارمند حمیدرضا سیاسی محسوب می‌شود و او سیاست‌های او را برای پرداخت پول به بازیکنان اجرا می‌کند. وقتی با سیاسی تماس گرفتیم تا در مورد این موضوع با او صحبت کنیم، او حاضر نشد پاسخ ما را بدهد و اعلام کرد که به هیچ عنوان قصد مصاحبه ندارد و فقط به ذکر این نکته بسنده کرد که برای کمک مالی به استقلال نیازی به پنهان‌کاری ندارد.

هر چند سیاسی مثل ماه‌های گذشته این شایعه را تکذیب می‌کند اما همچنان در مورد حضور سبک‌دست در استقلال و البته منابع مالی او سوال‌های فراوانی وجود دارد که البته کسی هم پاسخی به آن نمی‌دهد.

دیدگاه‌ها