کد خبر : 1271197 | 07 مهر 1394 ساعت 15:59 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

مهم این است که یک استقلالی رای آورد

شاهین بیانی: انتخاب من هم زرینچه بود

نام شاهین بیانی در جمع سه مدافع راست برتر پس از انقلاب خالی بود. بیانی اما از این موضوع ناراحت نیست. او می گوید مهم این است که یک استقلالی رای آورده!

شاهین بیانی: انتخاب من هم زرینچه بود
به گزارش "ورزش سه"، شاهین بیانی را می توان جزو متعصب ترین بازیکنان تاریخ باشگاه استقلال دانست. دفاع راستی که در سال 1357 و وقتی تنها 17 سال داشت به ترکیب اصلی استقلال رسید و تا سال 1374 و بازی خداحافظی مقابل تیم ملی سنگاپور در ترکیب این تیم حضور داشت. بیانی در ایران فقط برای استقلال بازی کرد و پیراهن این تیم را با تیمی دیگر عوض نکرد. او که انتظار می رفت در نظرسنجی برنامه نود و رای گیری برای انتخاب بهترین دفاع راست بعد از انقلاب یکی از گزینه ها باشد، در میان سه گزینه جایی نداشت. بیانی البته ناراحت نیست. او در گفتگو با خبرنگار " ورزش سه " می گوید:« من بعد از انقلبا تا المپیک سئول و بازی های آسیایی پکن در تیم ملی حضور داشتم و به صورت مستمر دعوت می شدم. منتهی زمان ما بازی های جام جهانی و المپیک تحریم بود و نمی توانستیم در این مسابقات شرکت کنیم. این دلیل اصلی بازی نکردن ما در بالاترین سطح فوتبال جهان با تیم ملی بود.»

بیانی در ادامه می گوید:« مرم از دیشب زیاد با من تماس گرفتند و ابراز ناراحتی کردند . آنها می گفتند کعبی زیاد در دفاع راست بازی نکرده و حرف هایی اینچنین. من دلداری شان می دادم و و می گفتم که نظر کارشناس ها بوده و باید احترام گذاشت. شاید اگر سه دفاع راست از استقلال در نظر سنجی حضور داشتند خیلی ها انتقاد می کردند. به نظر خودم هم این دلیل اصلی حضور نداشتن من در این نظرسنجی بود.»

بیانی به کدام گزینه رای داد؟ او می گوید:« با احترام به دو گزینه دیگر، مگر می شود به کسی جز زرینچه رای داد. من جواد را نتخاب کردم. از عدم حضورم هم ناراحت نیستم و به کارشناس ها حق می دهم. البته بین نسل جدید و نسل ما فاصله افتاده اما مهم این است که یک استقلالی بهترین مدافع راست بعد از انقلاب شد. من از این بابت خوشحالم و به زرینچه هم تبریک می گویم.»

دیدگاه‌ها