کد خبر : 1271221 | 07 مهر 1394 ساعت 17:25 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

غلامی: برای آقای یعقوبی متاسفم

قائم مقام باشگاه استقلال اهواز سعی دارد با صحبت‌هایی که انجام می‌دهد جو را علیه غلامی و هم‌تیمی‌هایش که تصمیم گرفته‌اند فعلا در تمرینات حاضر نشوند، بکند.

غلامی: برای آقای یعقوبی متاسفم
به گزارش "ورزش سه"، محمد غلامی در مورد صحبت‌های کارون یعقوبی مبنی بر اینکه غلامی بازیکن بزرگی است ولی تا به حال گلی برای ما نزده گفت: آقای یعقوبی اگر چشم‌هایت را باز کنی، می‌بینی که من در بازی با سیاه‌جامگان پنالتی گرفتم و گل 3 امتیازی زدم، در بازی با کارای شیراز هم پنالتی گرفتم اما در آخر کار به ضربات پنالتی کشیده شد. در دیدار با استقلال تهران و گسترش فولاد نیز حضور نداشتم. من نمی‌ دانم ایشان چطوری چنین حرفی می‌زند که من گل نزده‌ام؟

او در همین‌باره ادامه داد: آقای یعقوبی خودش به ما می‌گوید بحث را به برنامه نود نکشانید آن وقت خودش هر روز در یک سایت خوزستانی مصاحبه می‌کند. من مانده‌ام که چرا او در سایت‌ها و روزنامه‌های دیگری مصاحبه نمی‌ کند و بیشتر در سایت شهر خودش حرف می‌زند.

یعقوبی ادعا می‌کند پیامک غلامی را مبنی بر اینکه گفته سعید سالارزاده وسایلش را جمع کرده و قصد رفتن دارد در تلفنش همراهش دارد، غلامی در پایان در این‌باره افزود: بله درست است من پیامک دادم و گفتم سالارزاده ناراحت است و او را برگردانید، فکر نمی‌کنم حرف بدی باشد. سعید سالارزاده به دلیل مشکلاتی که وجود داشت می‌خواست برود ولی من به آقای یعقوبی پیام دادم و گفتم مانعش شوید و او را نگه دارید تا به تیم کمک کند. من فقط می‌توانم بگویم برای آقای یعقوبی متاسفم.

دیدگاه‌ها