کد خبر : 1271838 | 10 مهر 1394 ساعت 10:49 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

مراد محمدی: اردوی بجنورد وضعیت خوبی دارد

سرمربی تیم ملی کشتی نوجوانان شرایط میزبانی در اردوی بجنورد را مطلوب دانست.

مراد محمدی: اردوی بجنورد وضعیت خوبی دارد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مراد محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ضمن ابراز رضایت از شرایط میزبانی خراسان شمالی گفت: افق کشتی در خراسان شمالی روشن است و استعدادهای خوبی در رشته کشتی در خراسان شمالی فعالیت دارند.

وی در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی کشتی آزاد در رده نوجوانان در بجنورد گفت: وجود فضای آرام به دور از هرگونه حاشیه برای ورزشکاران شرایط بسیار مساعدی را در بجنورد ایجاد کرده که جا دارد از تلاش های دست اندرکاران برگزاری اردو تشکر نمایم.

وی از انتخاب 10 کشتی گیر منتخب این اردو جهت شرکت در مسابقات جهانی روسیه خبر داد و گفت: طی دو مرحله اردو در بجنورد و تهران 10 کشتی گیر نوجوان جهت شرکت در مسابقات جام سایتیف روسیه در یکم آبان معرفی خواهند شد.

محمدی همچنین از انتخاب 10 کشتی گیر نونهال تیم ملی نیز جهت اعزام به مسابقات باکو خبر داد.

سرمربی تیم ملی کشتی نوجوانان در ادامه به وجود استعدادهای مناسب در ورزش کشتی در خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: برگزاری اردوهای این چنینی شرایط بسیار مناسبی جهت عرض اندام به ورزشکاران شهرستان های مختلف کشور می دهد تا ضمن کسب تجربه بتوانند با تمرین در کنار بزرگان کشتی خود را برای حضور در رقابتهای آسیایی و جهانی آماده کنند.

وی همچنین از برگزاری کلاس های ارتقا برای مربیان در بجنورد خبر داد و گفت: تا پایان این اردو در 13 مهر ضمن حضور 30 ورزشکار خراسان شمالی در اردو کلاسهای ویژه ارتقا برای مربیان خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان تا 13 مهر ماه در محل کمپ پتروشیمی بجنورد ادامه دارد.


دیدگاه‌ها