کد خبر : 1272164 | 11 مهر 1394 ساعت 14:14 | 12K بازدید | 5 دیدگاه

حمایت پائولو مالدینی از بوفون

پائولو مالدینی، کاپیتان افسانه ای میلان به تمجید از جیانلوئیجی بوفون، کاپیتان یوونتوس پس عدم حضور ستاره ایتالیایی در لیست 59 نفره برترین‌های سال فیفا پرداخت.

حمایت پائولو مالدینی از بوفون
به گزارش "ورزش سه"،بوفون با وجود عملکرد بسیار خوب در فصل گذشته و کسب 2 جام از 3 جام ممکن و نایب قهرمانی در دیگر جام، در لیست 59 نفر برتر سال توسط فیفا قرار نگرفت. این موضوع حواشی بسیاری با خود داشته و صدای اعتراض بسیاری را درآورده است.

مالدینی در این رابطه گفت:" بعد از خواندن بعضی اسم‌ها در این لیست، گفتم واقعا چطور ممکن است که چنین چیزی ممکن باشد؟ متوجه پارامترهایی که با آنها انتخاب‌ها صورت گرفته نمی‌شوم. در سن 38 سالگی، او همچنان یکی از 3 دروازه بان برتر جهان است. نویر و کورتوا منطقی است ولی براوو؟ اوسپینا؟ جیجی یکی از مهم‌ترین اعضای تیم یووه بود که موفق به قهرمانی در اسکودتو و کوپا ایتالیا شد و به فینال برلین رسید. آیا آنها مهار توپ آلوز در فینال را دیده اند؟ متاسفانه، این جایزه متکی به فیفا است بنابراین می‌توان متوجه شد چرا این اتفاق افتاده است. قبلا هم وقتی این عنوان تحت نظر فرانس فوتبال بود، اتفاقات عجیبی رخ می‌داد و حالا اوضاع بدتر هم شده است."



دیدگاه‌ها