کد خبر : 1272198 | 11 مهر 1394 ساعت 15:14 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

این روزهای خانواده نوروزی را درک می کنم

احمدی:رفتن نویدکیا برای برداشتن فشار بود

مدافع سابق سپاهانی ها می گوید خداحافظی نویدکیا، تصمیمی بود که وی برای برداشتن فشار از روی باشگاه سپاهان بوده است.

احمدی:رفتن نویدکیا برای برداشتن فشار بود
به گزارش "ورزش سه"، علی احمدی در رابطه با خداحافظی غریب الوقوع محرم نویدکیا از تیم سپاهان گفت: به دلیل رفاقتی که با محرم دارم در این مدت با او در ارتباط بودم و می دانستم این تصمیم را داشت البته تا قبل از امروز به جمع بندی کامل نرسیده بود، من به او می گفتم که این کار را نکند اما می گفت که اگر صلاح بدانم این کار را می کنم و در نهایت دو ساعت پیش فهمیدم که این تصمیم را گرفته و رسانه ای کرده است.

وی ادامه داد: این تصمیمی بود که محرم خودش گرفته بود و به موضوع من هم ارتباطی نداشت، آنهایی که با محرم مشکل داشتند خودشان می دانند دلیل خداحافظی محرم چیست، همانطور که گفتم خودم دو ساعت پیش فهمیدم که نهایی کرده است. مشکل جای دیگری بود که دوستان خودشان هم می دانند وگرنه بازیکنانی بزرگتر از من به این باشگاه آمدند و رفتند.

احمدی در ادامه گفت: هنوز در جریان کم و کیف این تصمیم نیستم،باید با او صحبت کرد، وقتی چندی پیش از او پرسیدم چرا این تصمیم را گرفتی؟ اصرار داشت با این کار او فشار از روی تیم برداشته می شود.

مدافع سابق سپاهانی ها در پایان گفت: درگذشت یکی از بااخلاق ترین فوتبالیست های ایران را تسلیت می گویم، بارها روبروی هادی بازی کرده بودم، بهرحال او مهاجم بود و من مدافع، اما هیچوقت و در هیچ کدام از برخوردهای مان رفتار بدی ازاو ندیده بودم، خداوند ایشان را رحمت کند، به دلیل مصیبت مشابهی که قبلا نیز برای من افتاده بود، این روزهای خانواده او را به خوبی درک می کنم. امیدوارم خداوند به همه آنها صبر بدهد.

دیدگاه‌ها