کد خبر : 1272328 | 12 مهر 1394 ساعت 09:09 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

آفاق: شانس دیگرمان را امتحان می‌کنیم

گارد تیم ملی بسکتبال با اشاره به غیبت خود در دو دیدار آخر جام ملتهای آسیا گفت: با حضورم حداقل می‌توانستم در دفاع به تیم کمک کنم.

آفاق: شانس دیگرمان را امتحان می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، حامد آفاق بازیکن شوتزن تیم ملی بسکتبال یکی از دو بازیکن مصدوم ایران در پایان جام ملتهای آسیا بود که دیدار نیمه نهایی و رده بندی را از دست داد. آفاق که احتمالا در بازگشت به ایران هم حدود دو هفته به استراحت نیاز پیدا می کند، بعد از سومی تیم ملی ایران در جام ملت ها گفت: فرصت بازی در یکی از بهترین مسابقات را از دست دادم. تمام تمرکز تیم روی دو دیدار مهم مقابل فیلیپین و چین بود که من به مسابقه دوم نرسیدم.

وی افزود: امسال برای من سخت‌ترین سال بوده است چون از ابتدا با مصدومیت انگشت دستم درگیر بودم و مصدومیتم در جام ملت ها هم تاثیراتی روی تیم داشت. به نظرم حداقل با حضورم می توانستم در دفاع به تیم کمک کنم. ضمن این که در حمله هم گاهی نیاز به پرتاب های سه امتیازی داشتیم و امکان کمک به تیم در این زمینه را داشتم.

آفاق با تاکید بر این که بازیکنان دیگر هم مقابل چین تمام تلاش خود را انجام دادند، گفت: تیم ما بد دفاع نکرد اما بهترین شب چین در مرحله نیمه نهایی بود. حالا به خاطر همین مقام سوم هم خدا را شکر می کنیم. هنوز مسابقات دیگری هم با تیم های اروپایی برای کسب سهمیه المپیک وجود دارد. این تورنمنت ها شانس دیگری است که آن را امتحان می کنیم.

دیدگاه‌ها