کد خبر : 1272401 | 12 مهر 1394 ساعت 12:43 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

کردنوری: رضایی گزینه اسپانسری است

اختلاف افشارزاده و سبک‌دست پابرجاست

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه افشارزاده با قدرت به کارش ادامه خواهد داد، گفت: رضایی که از او به عنوان جانشین احتمالی افشارزاده نام برده شده است تنها گزینه اسپانسری باشگاه است!

اختلاف افشارزاده و سبک‌دست پابرجاست
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، عباس کردنوری در خصوص انتخاب مجید رضایی به عنوان مدیرعامل آینده استقلال گفت: رضایی گزینه اسپانسر برای مدیرعاملی استقلال است اما انتخاب مدیرعامل تنها در اختیار وزارت ورزش است و کس دیگری نمی تواند نفر جدیدی را به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب کند.

وی تاکید کرد: قطعاً وزیر ورزش در این خصوص نظر نهایی اش را خواهد داد و تا آنجا که ما می دانیم افشارزاده همچنان مدیرعامل باشگاه استقلال است و با قدرت به کارش ادامه خواهد داد.

عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص اینکه آیا اختلاف سبک دست با افشارزاده حل شده است؟ گفت: این اختلاف همچنان وجود دارد و هنوز حل نشده است اما در تلاشیم تا بتوانیم این مشکل را در روزهای آتی برطرف کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اسپانسر جدید استقلال معرفی شده است یا خیر؟ گفت: هنوز وضعیت اسپانسر جدید مشخص نیست و قرار است کسی که اسپانسری که باشگاه پرسپولیس را به عهده گرفته است، اسپانسر آینده استقلال هم باشد.

کردنوری در ادامه خاطرنشان کرد: البته هنوز به طور قطعی وضعیت اسپانسر جدید مشخص نشده ولی در تلاش هستیم تا هرچه زودتر این وضعیت را به سرانجام رسانده تا بتوانیم مشکل مالی استقلال را حل کنیم.

عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص وضعیت دو بازیکن خارجی معترض تیم، کرار و مگویان نیز گفت: در خصوص مگویان باید بگویم که او بازیکن بسیار آرام و سربه زیری است و خیلی زود به جمع دیگر بازیکنان اضافه خواهد شد اما کرار اعلام کرده تا زمانی که برای او خانه مناسبی فراهم نشود، بازنخواهد گشت و مسئولین اجرایی باشگاه به دنبال این هستند تا هرچه زودتر خانه او را فراهم کرده تا او در تمرینات استقلال حاضر شود.

کردنوری در پاسخ به این سوال که آیا افشارزاده از مدیریت استقلال برکنار خواهد شد؟ گفت: افشارزاده گزینه وزارت ورزش است و در این مدت زحمات زیادی برای استقلال کشیده و تمام تلاشش را به کار می گیرد تا بتواند مشکل استقلال را حل کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا افشارزاده می تواند پس از سه ماه باز هم به عنوان سرپرست به کار خود در استقلال ادامه دهد؟ گفت: همه چیز در اختیار وزارت ورزش و وزیر است و تصمیم نهایی را او خواهد گرفت و من بعید می دانم با توجه به شناختی که وزیر از افشارزاده دارد، او را برکنار کند زیرا افشارزاده یکی از مدیران زحمتکش ورزش این کشور است.

کردنوری در ادامه گفت: تمام مجموعه استقلال تلاش می کند تا بتواند آرامش را در این باشگاه برقرار کند و امیدوارم هرچه زودتر با شناخته شدن اسپانسر تیم، مشکل مالی باشگاه حل شود.

عضو هیئت مدیره استقلال در پایان و در خصوص اینکه آیا پرسپولیس می تواند تا پایان فصل با پیراهن مشکی در مسابقات حاضر شود؟ گفت: قبل از هرچیز فوت این کاپیتان خوش نام و بی حاشیه را به خانواده و هواداران پرسپولیس تسلیت می گویم و اعتقاد دارم این تصمیم باشگاه است و می تواند با هماهنگی سایر تیم ها تا پایان فصل پیراهن مشکی بر تن کنند.

دیدگاه‌ها