کد خبر : 1272954 | 14 مهر 1394 ساعت 11:04 | 6.1K بازدید | 3 دیدگاه

جواب حرفهای دروغ را نمی‌دهم!

بیابانگرد: برای المپیک به 66 کیلوگرم می‌روم

فرنگی کار وزن 71 کیلوگرم تیم ملی می گوید برای اینکه بتواند در رقابت های المپیک حاضر شود به وزن 66 کیلوگرم خواهد رفت.

بیابانگرد: برای المپیک به 66 کیلوگرم می‌روم

به گزارش "ورزش سه"، افشین بیابانگرد در گفتگو با ایسنا، درباره بازگشت دوباره محمد بنا به تیم ملی کشتی فرنگی اظهار کرد: از اینکه محمد بنا دوباره به تیم ملی بازگشت بسیار خوشحالم. او نزدیک به 10 سال سرمربی تیم ملی بوده و با روحیات و توانایی های فرنگی‌کاران آشناست.از سوی دیگر نیز بیشتر نفرات تیم به خوبی با شیوه تمرینات و نحوه کار بنا آشنا هستند.

فرنگی‌کار وزن 71 کیلوگرم تیم ملی با بیان اینکه امید زیادی دارد که با آمدن بنا تیم ملی کشتی فرنگی دوباره در المپیک اوج بگیرد گفت: نفرات با تجربه و جوان در کنار هم باعث شده‌اند امید زیادی به این تیم باشد. فقط باید از نظر روحی و روانی تیم ملی ریکاوری شود تا باز هم با همه وجود تمرین کنیم و به فکر موفقیت در المپیک باشیم.

وی درباره عملکرد ضعیفش در رقابت های قهرمانی جهان 2015 نیز خاطرنشان کرد: دیگر آن رقابتها تمام شده و حرف زدن در مورد آن بی فایده است اما نمی‌دانم چرا با وجودی که بدن هایمان آماده بود و تمرینات خیلی خوبی را نیز پشت سر گذاشته بودیم نتوانستیم بر روی تشک به خوبی مبارزه کنیم. فکر می‌کنم تمامی نفرات از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی نبودند که نتوانستیم نتایج خوبی را بدست بیاوریم.

بیابانگرد در واکنش به صحبت های ناصر نوربخش مربی تیم ملی کشتی فرنگی که او و سوریان را به بی نظمی در اردوهای تیم ملی متهم کرده بود گفت: در مقابل حرف های دروغ هیچ پاسخی ندارم!

دارنده مدال برنز جهان درباره برنامه‌هایش برای حضور در المپیک و اینکه در چه وزنی کشتی خواهد گرفت اظهار کرد: برای اینکه بتوانم در المپیک حاضر شوم به وزن 66 کیلوگرم خواهم رفت تا اول برای کسب سهمیه المپیک تلاش کنم و پس از آن نیز مهمترین هدفم کسب مدال در المپیک ریو است.

دیدگاه‌ها