کد خبر : 1274507 | 20 مهر 1394 ساعت 23:34 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

ژاپنی ها در ایتالیا، آلمان و انگلیس؛ بازیکنانم در اصفهان و مشهد

کی روش: مثل همیشه خوب بازی می کنیم!

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی با چهره ای نه چندان سرحال رو به دوربین نود نشست و پاسخ سوالات عادل فردوسی پور را داد.

کی روش: مثل همیشه خوب بازی می کنیم!
به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم ملی وقتی با این انتقاد روبه رو شد که تیم ملی در بازی مقابل عمان نمایش خوبی نداشته است جواب داد: ما در بازی آرژانتین در جام جهانی فوق العاده بازی کردیم ولی باختیم. همین طور در بازی مقابل عراق در جام ملت ها نمایش خوبی داشتیم و شکست خوردیم. این فوتبال است و ممکن است اتفاقات مختلفی درآن بیافتد.

کی روش در پاسخ به انتقادات درباره اردوی دوبی گفت: به هیچ عنوان موفق نیستم. ما همیشه طبق تقویم فیفا حرکت میکنیم. دو بازی در این مقطع در نطر گرفته شده و با توجه به اینکه ما هدف بزرگی داریم باید تیم را بسازیم. بازیکنان جوانی در ترکیب داریم که برای ساختن آنها معتقدم باید یکماه لیگ را نعطیل می کردیم. در این گونه اردوها فرصت را به بازیکنان جوان تیم می دهیم تا پیشرفت کنیم. همیشه انتقادات وجود دارد و نباید فراموش کنیم ما بدون آمادگی کامل به جام جهانی رفتیم و این مساله در جام ملت ها هم وجود داشت. برای چه باید به این حرف ها توجه کنم و واقعیت این است که اصلا برایم اهمیت ندارد اینگونه انتقادات.

کی روش در واکنش به این سوال که به نظر می رسد از نطر روحی شرایط خوبی ندارید گفت:وقتی بازی مهمی مثل ژاپن در پیش داریم باید تمام ذهن مان به این بازی متمرکز باشد.

کی روش درباره گل های سریالی تیم ملی در بازی های اخیر گفت:فوتبال بازی اشتباهات است. وقتی می بریم همه با هم می بریم و وقتی نتیجه خوب نداریم همه می بازیم و عملکرد خوبی نداریم. این یک اشتباه تیمی است. مطمئنا بعضی اشتباهات پررنگ تر است و نظرم این است که اشتباهات ما زمانی است که توپ را از دست می دهیم و باید ان را مورد آنالیز قرار دهیم و برطرف کنیم. افتخار می کنم به بازیکنانم و وقتی که در رطوبت بالا بازی می کردند و خوشحالم از بازی جنگجویانه و شخصیت قوی نشان دادند و نتیجه را به دست آوردند و به خانه برگشتند. 12 امتیاز باقی مانده که 3 بازی در خانه است و مسیر صعود در دست خودمان است.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که با توجه به جوانگرایی صورت گرفته تیم ملی در بازی های آینده بهتر خواهد شد یا خیر گفت: دقیقا اینطور است و البته باید نگران باشیم. چون شاهد این هستیم که می بینم کسی نگران نیست. باید سرمایه گذاری لازم درباره جوانگرایی صورت گیرد. اکثر بازیکنان ژاپنی در لیگ های مطرح ایتالیا، آلمان و انگلیس و ... بازی می کنند و اکثر بازیکنان ما در اصفهان و... بازی می کنند. اگر بدون حمایت در مسیر توسعه فوتبال ایران ادامه دهیم باید نگران آینده باشیم.

وی ادامه داد: ما هنوز نتوانستیم مشکلات بازیکنان سرباز را برطرف کنیم و منتظر بازیکنانی مثل ماهینی، پولادی، عبدالله زاده و رفیعی و... هستیم و اینکه کسی نگران نیست آزارمان می دهد.

کارلوس کی روش در ادامه انتقاداتش نگاه ها را به سمت محل تمرین و زمین ان برد و از کیفیت زمین تمرینی تیم ملی انتقاد کرد: به هیچ وجه نمیتوانیم در این زمین تمرین کارهای تاکتیکی مورد نظر را انجام دهیم، سرعت پاس و... اصلا نمی توان در این زمین تمرین برای بازیکنان مهیا باشد و ترجیح می دهیم در هتل بمانیم و در روز بازی از بازی لذت ببریم.

در بخشی دیگر از این گفتگو تفاوت بین لژیونرهای دو تیم ایران و ژاپن مورد نقد قرار گرفت و کی روش نگاهش درباره این موضوع را اینطور تشریح کرد: اگر با این مقایسه تلاش است که نخوابیم باید بگویم کاملا اماده این بازی بزرگ هستیم تا تعادل مورد نظر برای بالا بردن کیفیت بازیکنان جوان مان استفاده لازم را ببریم.

کی روش در پایان از تماشاگران خواست تا فردا در آزادی حاضر شوند: فرصت خوبی است که بازی خوبی را مشاهده کنند و همه هواداران فردا از این بازی بهره و لذت لازم را خواهند برد و با کمال احترام به حریف ما انگیزه بزرگ و روحیه جنگجویانه و بالایی بازی خواهیم کرد و تلاش می کنیم تعادل لازم بین تجربه ژاپنی ها برابر جوانان ما به وجود بیاوریم و مطمئنا فردا همه از نوع بازی ما مثل همیشه لذت خواهند برد.

کی روش حاضر نشد درباره مشکلاتی و حاشیه هایی که این روزها حول کمیته انضباطی و تولیدی البسه تیم ملی و ... حول سرمربی تیم ملی گفته می شود پاسخ دهد و گفت فعلا زمان لذت بردن از این بازی زیباست و همه فوتبالدوستان را به این بازی دعوت می کنم.

دیدگاه‌ها